تولید کننده توالت فرنگی پلاستیکی

به طور کلی، توالت‌ فرنگی ها بخش مهمی از زندگی روزمره ما هستند. از قضا این بخش مهم توسط یبسیار از افراد نادیده گرفته می‌شود. 

از روی دیگر ، بسیاری از افراد بنا به هر دلیلی، از توالت فرنگی استفاده می‌کنند.

انواع توالت فرنگی، و نمونه‌های بسیاری از آن در بازار موجود است. اما کدام یک ازآنها استاندارد هستند؟ 

      در این مقاله قصد داریم به راهنمای خرید توالت فرنگی بپردازیم. با ما همراه باشید.

تولید کننده توالت فرنگی پلاستیکی

از بهترین تولید کننده توالت فرنگی می توان به برند ناصر، اشاره کرد. برند ناصر از معروف ترین تولیدکننده داخلی لوازم پاستیکی بهداشتی هستند. کیفیت محصولات ناصر پلاستیک همواره مورد رضایت مشتریان بازار داخلی و خارجی بوده است.

توالت فرنگی یکی از لوازم ضروری در سرویس بهداشتی هر خانه محسوب می شود و استفاده از آن برای افراد مسن یا کسانی که دچار آسیب دیدگی هایی در ناحیه کمر، لگن و پا هستند، واجب است. 

خانم های باردار نیز بهتر است برای حفظ سلامت ستون مهره ها، از توالت ایرانی استفاده نکنند. 

توالت فرنگی پلاستیکی ناصر

پرفروش ترین مدلهای تولیدی توالت فرنگی پلاستیکی ناصر

توالت فرنگی پلاستیکی ناصر

توالت فرنگی پلاستیکی ناصر کد ۹۵۰

۳.۵/۵

مزایای استفاده از دستشویی فرنگی​

روند دفع مدفوع سریع تر، کامل تر و راحت تر است

مانع فشار آمدن بر روی زانو و کمر افرادی که در این نقاط بدن حس درد دارند می شود.

نقش مثبتی در نگهداری از اعصاب کنترل مثانه و رحم دارد

مانع از شل شدن عضلات مقعد می شود

فشار روی عضلات روده بزرگ کمتر است که این موضوع تا حد زیادی مانع ابتلا به فتق، دیورتیکولیت و پرولاپس ارگان های لگن می شود

در زنان باردار مانع وارد آمدن فشار بر رحم می شود

انواع دستشویی فرنگی

توالت های فرنگی بنابر سلیقه اشخاص در فرم ها و طرح های متفاوتی تولید می گردد. از محبوب ترین انواع آن می توان به مدلهای مربع و گرد اشاره کرد. در این میان برخی از برندها اقدام به طراحی و تولید شکل های مدرن و گاهی اوقات اشکال کلاسیک نموده اند که در نوع خود زیبا و پوشش دهنده سلایق افراد با توجه به سن و جنسیت می باشد.

استفاده مکرر از توالت فرنگی ممکن است برای بعضی افراد، مشکلات گوارشی به وجود بیاورد؛ به همین جهت توالت فرنگی های طبی به بازار عرضه شده اند. این توالت های جدید که تلفیقی از توالت ایرانی و فرنگی هستند، باعث سهولت در تخلیه روده ها شده و برای کسانی که مشکلات روده ای یا بواسیر دارند، بسیار مفید هستند. از معروف ترین مدل های توالت طبی، می توان به مدل ناصر اشاره کرد که برند ناصر اولین تولیدکننده آن در ایران بوده است.شما میتوانید محصول توالت فرنگی 

توالت فرنگی پلاستیکی ناصر

ویژگی های شاخص توالت فرنگی پلاستیکی

مزیت های استفاده از توالت فرنگی در مقابل ضرر های استفاده از توالت سنتی آنقدر زیاد است که اکثر ایرانیان را ترغیب می کند که به استفاده از آن تمایل نشان دهند .ولی متاسفانه بسیاری از ما به دلیل کوچک بودن سرویس بهداشتی ویا اجاره ای بودن منزل امکان بهرمندی از این مدل توالت ها را دارا نیستیم . ما برای رفع این مشکل مجموعه ای از انواع توالت فرنگی های سیار را فراهم آورده ایم تا شما بنا به نیاز تان هر کدام از آنها را انتخاب کنید . یکی از انواع مدل های توالت فرنگی که بسیار شبیه توالت فرنگی های ثابت سرامیکی نیز می باشد توالت فرنگی با قابلیت جابه جایی می باشد که به دلیل پایه های آلومینیومی و در نتیجه عدم زنگ زدگی و ضد زنگ بودن آن با استقبال زیادی از جانب مصرف کنندگان روبه رو شده است . 

در ادامه ویژگی های شاخص توالت فرنگی پلاستیکی می توان گفت ...

تناسب توالت فرنگی با فضای سرویس بهداشتی

مهم‌ترین مزیت استفاده از توالت فرنگی این است که به مفاصل و مهره‌های کمر شما فشار وارد نشده و در نتیجه سلامت اسکلت بدن بیشتر حفظ خواهد شد. خوشبختانه با توجه به اطلاع رسانی‌ها و آموزش‌هایی که در این زمینه ارائه شده است، امروزه در هر خانه ای یک توالت فرنگی وجود داشته و سعی می‌شود که فرزندان را از همان ابتدای کودکی، به استفاده از این نوع توالت آموزش دهند. در بورس فروش توالت فرنگی، زمانی که قرار است برای خرید توالت فرنگی اقدام نمایید، شما با تنوع زیادی مواجه می‌شوید. در این حالت قدرت انتخاب تنوع خرید را برای شما بیشتر خواهد کرد. شما باید براساس متراژ محل نصب توالت فرنگی، میزان استفاده از آن و … استاندارد توالت فرنگی پلاستیکی را خریداری نمایید. 

انواع توالت فرنگی برحسب برند

شرکت‌های تولید کننده انواع توالت فرنگی پلاستیکی متنوع بوده و این امکان برای شما فراهم شده است که از میان آن‌ها، به سراغ بهترین برند تولیدی بروید. یکی از عوامل تفاوت قیمت بین انواع توالت فرنگی همین تنوع در برند است. البته توجه داشته باشید که همیشه گران تر بودن یک برند، به معنی کیفیت بالای تولیدی نیست.

زمانی که قصد دارید توالت فرنگی پلاستیکی را از برند مورد نظر خود خریداری نمایید، ابتدا از کیفیت تولیدات آن‌ها مطمئن شده و سپس تصمیم خود را نهایی کنید. کمی پایین تر از بهترین برند تولیدهم از نظر قیمت هم از نظر کیفیت صحبت شده است.

انواع توالت فرنگی برحسب اندازه

انواع توالت فرنگی پلاستیکی دارای یک اندازه استاندارد در محل نشیمن هستند. زیرا کوچک یا بزرگ بودن این دهانه، می‌تواند نشستن را سخت کند و فرد نمی‌تواند خود را تمیز کند.

به طور مثال توالت فرنگی پلاستیکی سایز کوچک یعنی ارتفاع خود سطح توالت، پهنای پایه آن و درب توالت فرنگی کوچک باشد. شما ابتدا باید اندازه محل قرار دادن توالت فرنگی پلاستیکی را داشته باشید و بعد بر اساس آن، یک توالت فرنگی مناسب را انتخاب نمایید. متاسفانه دیده شده است که افراد توالت را خریداری کرده و بعد متوجه می‌شوند که موقع باز و بسته کردن توالت فرنگی و یا سطح قرار گیری کوچک است و یا ناهموار است، به مشکل بر میخورند

برای به وجود نیامدن این مشکلات حتما با کارشناسان فروش تماس بگیرید فقط کافیست با شماره تماس زیر تماس بگیرید.

انواع توالت فرنگی برحسب شکل ظاهری

مدل‌های مختلف توالت فرنگی برحسب شکل ظاهری، رنگ و … وجود دارد که انتخاب یکی از آن‌ها بیشتر سلیقه‌ای خواهد بود. اما بهتر است به سراغ رنگی بروید که دیر جرم گرفته و در صورتی که بخواهید آن را تمیز کنید، با مشکل کم رنگ شدن رنگ‌های بدنه مواجه نشوید. معمولا رنگ سفید در میان مردم، بیشتر پسندیده می‌شود.

از طرفی شکل توالت فرنگی هم اهمیت زیادی دارد. توالت‌های امروزی در عین حال که کارایی مناسبی دارند، فضای کمتری را اشغال کرده و شیک تر هستند.

انواع توالت فرنگی از نظر دوام و استحکام

به هر حال قرار است شما برای سالیان طولانی از توالت فرنگی استفاده کنید. اگر کاسه آن از متریال بادوام تهیه نشده باشد، سریعا کارایی خود را از دست داده و زود خواهد شکست. اگر قرار است برای خرید توالت فرنگی هزینه نمایید، از همان ابتدا به دنبال بهترین جنس بروید. از طرفی استحکام توالت فرنگی برای نشستن بر روی آن، بسیار اهمیت دارد. کاسه آن باید توان تحمل وزن سنگین را داشته باشد. لذا سعی کنید که از بهترین جنس توالت فرنگی انتخاب کنید.

انواع توالت فرنگی از نظر نوع درب

برخی از انواع توالت فرنگی، دارای دربی هستند که به صورت اتومات بسته می‌شوداما در موارد دیگر، باز و بسته کردن درب توالت فرنگی به صورت دستی است.

 این که شما کدام نوع توالت فرنگی را انتخاب کنید، سلیقه‌ای است و بسته به بودجه‌ای که می‌خواهید در نظر بگیرید، متفاوت خواهد بود.

قیمت توالت فرنگی چقدر است؟

مسلماً در انتخاب هر چیزی، قیمت یکی از مهم‌ترین موضوعات قابل بحث است. لذا باید انتخاب خود را به گونه ای انجام دهید که با بودجه شما نیز همخوانی داشته باشد. هزینه که باید برای یک توالت فرنگی خوب پرداخت کنیم وابسته به عوامل بسیاری است. مواردی مانند:

  • نیاز به تهیه قیف جداگانه
  • قیف چسبیده به بدنه 
  • جنس توالت فرنگی
  • پایه های فلزی یا پلاستیکی

و مواردی مشابه دیگری که در تعیین قیمت اثرگذار هستند. نوع طراحی، برند و برخی ویژگی های دیگر نیز در تعیین قیمت توالت های فرنگی مؤثر است. البته به این نکته هم توجه داشته باشید که اگر تمایل به صرف هزینه های هنگفت ندارید، معمولاً برای خرید توالت فرنگی پلاستیکی استاندارد نیاز به پرداخت هزینه های کلان هم ندارید.

بهترین برندهای توالت فرنگی ایرانی

تولید کنندگان زیادی در ایران، دست به تولید سرویس بهداشتی زده‌اند. اما در میان آنها ۱ نام از سایرین درخشان‌تر است. در ادامه راهنمای خرید توالت فرنگی به معرفی بهترین برند توالت فرنگی ایرانی خواهیم پرداخت

 

پلاستیکی ناصر 

این گروه تولیدی، در صنعت تولیدی محصولات پلاستیکی و بهداشتی مشغول به کار است. این شرکت، کار خود را از گذشته در عرصه لوازم خانگی و همچنین عمومی پلاستیکی آغاز کرده است.  تا کنون در حال رشد و تعالی بوده است. این بهترین برند توالت فرنگی ایرانی، از مواد اولیه کاملا مرغوب، در محصولات خود استفاده می‌کند.

شرکت پلاستیکی ناصر، با استفاده از به روزترین تکنولوژی‌های روز دنیا، محصولات خود را تولید می‌کند. در این شرکت همواره نوآوری و ارتقاء لحظه به لحظه، سر لوحه کار بوده است. در اینجا لازم به ذکر است، تمام برندهای ایرانی ذکر شده، در این راهنمای خرید توالت فرنگی، رقبای اصلی تولید کنندگان خارجی سنگ توالت می‌باشند.

شرکت تولیدکننده ناصر پلاستیک، علاوه بر تولید انواع توالت فرنگی، بیش از ۸۰ محصول پلاستیکی با تنوع بسیار بالا  را نیز ارائه می‌دهد. بنابراین با توجه به توضیحات گفته شده این برند در لیست بهترین برند توالت فرنگی پلاستیکی ایرانی، قرار می‌گیرد.

توالت فرنگی پلاستیکی ناصر

مشخصات و قیمت توالت فرنگی پلاستیکی

پیشنهاد می شود قبل از مقایسه قیمت محصولات، به اجزاء تشکیل دهنده آنها و همچنین استانداردها و تامین کننده و عرضه کننده معتبر جهت اخذ خدمات و سرویس دقت گردد.

توجه به برند  وموادساخته شده مرغوب و با کیفیت نیز از مسائلی است که باید به آن توجه کرد.بطور کلی برای خرید هر وسیله ای سه سطح قیمت ارزان، معمولی و گران وجود دارد. توالت فرنگی های گران قیمت الزاما توالتهای لوکس نیستند اما با توجه به کیفیت، تکنولوژی تولید محصول، همچنین توجه به مسائل محیط زیستی و ارگونومی از قیمت بالاتری برخوردارند. 

توصیه می شود برای اطلاع کامل از لیست قیمت  و آخرین قیمت موجود در بازار با نمایندگی برند ناصر پلاستیک تماس بگیرید.

درپی کم کردن مشکلات توالت های موجود در بازار،طرحی جدید را بررسی و سپس تولید کردیم که راحتی وزیبایی بیشتری را نسبت به بقیه توالت های موجود دارا می باشد‏.‏این توالت به راحتی قابل حمال میباشد و در موقع نیاز به توالت ایرانی باز و دوباره میتوان آن را برداشت. تنها با  جا به جا کردن میتوان مشکل نداشتن فضا برای توالت فرنگی را حل کرد فضای بسیار کمی را اشغال میکند،تاوزن ۱۵۰ کیلوگرم را به راحتی تحمل می نماید‏.‏بنابراین تاحدود زیادی مشکلات انواع دیگر توالت های موجود در بازار را ندارد و علاوه بر راحتی سادگی خاصی را نسبت به بقیه دارا می باشد‏.

توالت فرنگی قابل حمل (پلاستیکی)

رنگ

بیشتر از ۸۰ درصد توالت فرنگی ها رنگ سفید کلاسیک را دارند، اما شرکت های اروپایی هم هستند که توالت فرنگی هایی با رنگ های مورد پسند امروزی تولید می کنند. همچنین ترکیب  رنگ سفید در کنتراست ایجاد شده با سایر المانهای سرویس بهداشتی نظیر شیرآلات و اکسسوری های حمام، جلوه خاصی را به محیط سرویس بهداشتی میدهد.

توالت فرنگی ناصر محصولی از ناصر پلاستیک تهیه شده از بهترین مواد اولیه و کاملا بهداشتی و بادوام

راهنمای خرید انواع توالت فرنگی

دیگر دوران خرید کورکورانه و بدون اطلاعات صحیح سر آمده است. فروشگاه ناصر پلاستیک با ارائه نقد و بررسی تخصصی محصولات مختلف به همراه ریز مشخصات آن ها، باعث افزایش رضایت مشتریان خود شده و هم اکنون، بزرگ ترین نمایندگی برندهای مختلف محصولات پلاستیک در ایران را دارا می باشد.ما همواره برای ایجاد تجربه خرید آسان، سریع و باکیفیت در ایران تلاش می کنیم و امیدواریم روزی به این هدف بزرگ به طور کامل دست پیدا کنیم.

برای اطلاع از لیست قیمت با شماره نمایندگی ناصر پلاستیک تماس بگیرید.

سوالات متداول(FAQ)

متاسفانه زمانی که شما از توالت ایرانی استفاده می‌کنید، تمامی وزن بدن به زانوها و به مهره‌های کمر وارد شده و در نتیجه آن‌ها را به شدت در معرض آسیب قرار می‌دهد. اما این مشکل در توالت فرنگی وجود ندارد.

افراد میانسال و پیر باید حتما از توالت فرنگی استفاده کنند و متخصصین علم پزشکی معتقد هستند که بهتر است استفاده از این سرویس بهداشتی، از کودکی به فرزندان آموزش داده شود تا آمار مبتلایان به دردهای زانو و کمر کمتر شود. اما به هر حال نباید از مشکلات توالت فرنگی هم غافل شد که در ادامه مقاله به این مبحث خواهیم پرداخت.

استفاده از توالت فرنگی و ایرانی مضرات و فوایدی دارد . استفاده دائمی از توالت های ایرانی سبب آسیب به مفاصل پا و زانو درد و کمر درد می شود اما استفاده از توالت فرنگی هم بی ضرر نیست و استفاده زیاد از آن از نظر گوارشی و بهداشت پوست بسیار مضر است .

یبوست یا خشکی مزاج از شایع ترین بیماری های دستگاه گوارش است که در آن توده دفعی به راحتی دفع نمی شود و در روده بزرگ سفت می شود. سرعت کم عبور مواد از روده و یا اختلالات دفع از علل ابتلا به یبوست می باشد .

بیماری هایی که در یبوست نقش دارند بیماری هایی مانند دیابت و کم کاری تیروئید و ….. هستند ، هضم نامناسب مواد غذایی و مصرف برخی داروهای ضد فشار خون و یا کاهنده ی چربی خون هم بر این بیماری تاثیرگذارند.

استفاده از توالت ایرانی و نشستن «چمباتمه» سبب کاهش ابتلا به یبوست می شود زیرا در این شرایط تخلیه روده راحت تر و کاملتر است و خطر ابتلا سرطان روده و آپاندیسیت به علت باقی نماندن مدفوع در روده کاهش می یابد.

در این وضعیت نشستن فرد به روده برای تخلیه کامل مدفوع فشار وارد نمی کند و به همین علت آسیب های وارده به لگن، بواسیر و حملات قلبی کاهش می یابد.

ابتلا به بیماری های جنسی مانند کلامیدیا ، سوزاک، سیفلیس و ایدز از طریق نشستن روی توالت فرنگی امکان پذیر نیست زیرا این باکتری ها و ویروس ها خارج از بدن فرد به مدت طولانی نمی توانند زندگی کنند و این بیماری ها تنها از راه مقاربت های جنسی و خون و مایعات جنسی از فرد آلوده انتقال می یابند .

اما ویروس عامل تبخال تناسلی از طریق تماس پوستی منتقل می شود . عفونت تریکومونایی که بیماری عفونی می باشد ، می تواند از طریق تماس مستقیم جنسی یا تماس اندام تناسلی با حوله خیس و صندلی خیس توالت فرنگی منتقل شود.

استفاده از توالت های فرنگی مکان های عمومی سبب انتقال بیماری های پوستی مانند کورک ، قارچ پوستی و انواع دمل و تبخال می شود اما اگر قسمت نشیمنگاه توالت فرنگی تمیز شود می توان از آن استفاده نمود.

به عرض لگن پاها را باز کنید سپس زانوها را تا بزنید و روی زمین چمباته بزنید. در صورتی که هنگام نشستن بر روی زانو احساس درد یا فشار نمودید وزنتان را به جلوی کف پا منتقل کنید. این حرکت سبب باز شدن لگن ها و نرم شدن مفاصل ران می شود.

مراکز فروش محصولات پلاستیکی در تهران

مراکز فروش متعددی در تهران وجود دارد که در عرصه لوازم پلاستیکی فعالیت دارند یکی از آنها برند ناصر است که درعرصه محصولات پلاستیکی پیشرو است همکاری ما با کارخانه های پلاستیک معتبر و همچنین میزان خرید وفروش بالای ما این امکان را فراهم کرده است تا بتوانیم قیمتی رقابتی را به مشتریان خود پیشنهاد بدهیم .

در صورت نیاز به مشاوره بیشتر و یا درخواست ارسال سفارش با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

سبد خرید
کمک لازم دارید؟پیام دهید