فروشگاه میزو صندلی پلاستیکی ناصر

بورس محصولات پلاستیکی ناصر در تهران

مشاوره رایگان قبل خریدقیمت مناسبخرید عمده و تک

نمایندگی محصولات پلاستیکی ناصر در تهران

خرید آنلاین میزوصندلی ناصر

کارخانه ناصر پلاستیک ، از قدیمی ترین تولیدکنندگان پلاستیک در ایران می باشد . ناصر پلاستیک از ابتدای کار خود تا به امروز همواره یکی از برترین ها و پرفروش ترین های صنف پلاستیک ایران بوده و هست .

ناصر پلاستیک با گذشت سالها سابقه و دخشش در تولید و فروش لوازم پلاستیک خانگی و اداری و با توجه به شناخت و بهبود نیاز مصرف کننده همواره محصولاتی کاربردی و مناسب با شرایط نیاز اجتماع را وارد بازار کرده است . بیشتر محصولات پلاستیکی ناصر در همان اوایل شروع کار و ورود محصلات در بازار میان مردم طرفداران بسیاری را داشته و شناخته شده است . با این حال محصولات ناصر پلاستیک بسیار متنوع و کاربردی مورد استفاده روزانه می باشد .نمایندگی پلاستیکی ناصر کلیه محصولات برند ناصر پلاستیک را با شرایط کارخانه و طبق لیست قیمت خود کارخانه به سراسر کشور توزیع و پخش می نماید . برای دریافت آخرین لیست قیمت ناصر پلاستیک با واحد فروش ما تماس حاصل فرمایید

ناصر پلاستیک محصولات متعددی دارد که تمامی آنها از کیفیت و پلاستیک مرغوب ضدحساسیت ساخته شده است . از جمله این محصولات : انواع میز پلاستیکی ،انواع صندلی  پلاستیکی هچنین میز تحریر پلاستیکی ، میز پلاستیکی کودک رنگارنگ و صندلی های آرایشگری و شرکتی و میز و صندلی پلاستیکی حصیری،میز و صندلی پلاستیکی مناسب باغ و اماکن عمومی و محیط های فضای باز،صندلی و میز های پلاستیکی مناسب استفاده رستوران ها تالار ها و آموزشگاه ها و ……  حتی صندلی های مهد کودک با طرح های عروسکی و تنوع رنگ بالا .. ،توالت فرنگی پلاستیکی پایه فلزی ضد حساسیت،چهارپایه های در طرح و سایز های متفاوت برای استفاده خانگی و…،سطل زباله های درب دار و غیر درب دار در تمامی سایز های کوچک متوسط و حتی سطل زباله های بزرگ برای استفاده اماکن عمومی (پارک ها،رستوران ها،مدارس آرایشگاه ها ، آموزشگاه ها و…….) . تمامی محصولات تحت استاندارد های بهداشتی و ساخت محصولات پلاستیکی و ساخته شده است . 

نمایندگی رسمی ناصر پلاستیک محصولات را بدون واسطه مستقیم ازکارخانه عرضه می کند.

 بدون سود و با کمترین قیمت شما بتوانید محصولی عالی و مورد نیازتان را خریداری کنید 

محصولات ناصر پلاستیک در رنگ ها و سایز ها و متنوع وجود دارد که میتواند مشتری در هر سنی رو راضی نگه دارد

توالت فرنگی ناصر

اولین محصولی خدمت شما معرفی میکنیم میز پلاستیکی ناصر ک با تنوع بالای میزهای پلاستیکی ناصر و کیفیت مرغوب آن همراه با قیمت مناسب که دارد باعث شده تا مشتریان زیادی خواهان تولیدات این کارخانه باشند.

امروزه انواع گوناگونی از میز پلاستیکی در بازار به مصرف کنندگان عرضه می شود. هر یک از این محصولات را می توان برای مصارف خاصی مورد استفاده قرار داد نظیر میز پلاستیکی کودک، میز پلاستیکی تاشو، میز پلاستیکی ناهار خوری و غیره. شما با مراجعه به نمایندگی ناصر و خرید میز پلاستیکی ناصر پلاستیک این فرصت را در اختیار دارید که با مدل های متنوع میز پلاستیکی در صفحه معرفی میز پلاستیکی ناصر 

آشنایی پیدا کرده و محصولات مورد نیاز خود را با کیفیتی خوب و قیمتی مناسب تهیه کنید فقط کافیست با شماره زیر تماس بگیرید.

این امکان در اختیار شماست که با جدیدترین طرح های محصولات عرضه شده ناصر پلاستیک به بازار آشنا شوید و در نهایت محصولاتی را مطابق با نیاز و سلیقه خود انتخاب کنید. محصولات پرفروش دارای رنگ بندی های زیبا و مشتری پسندی هستند.

تنوع بالا در رنگ بندی این محصولات موجب می‌ شود مصرف کنندگان بتوانند محصول مورد علاقه خود را به آسانی خریداری نمایند.

اگر قصد خرید انواع میز پلاستیکی را دارید با بهره ‌گیری از تنوع بالا طرح میز پلاستیکی و رنگ های چشم نواز آن می توانید بهترین نوع میز پلاستیکی را برای استفاده خود سفارش دهید.فقط کافیست با شماره نمایندگی پلاستیکی ناصر تماس بگیرید.

پیشنهاد ما به شما:

میز مربع پایه فلزی ناصر پلاستیک مدل ۹۲۳

میز مربع پایه فلزی ۴ نفره:

استفاده از مواد اولیه مرغوب

استفاده راحت و ساده برای هر مکان و مناسبتی

دارای یک طبقه کوچک در زیر میزهای ثابت

زیبا و بادوام

وزن کم و جابجایی آسان

تنوع در سایز

دارای رنگ بندی متنوع

 
 

قیمت عمده:

تخفیف ویژه

یکی دیگر از محصولاتی که به شما معرفی می کنیم به صورت تک و عمده هممیتوانید آنرا از فروشگاه ناصر پلاستیک خریداری کنید صندلی پلاستیکی است که از پلی پروپیلن ساخته شده‌‌ است و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه بوده همچنین برای چینش به دلیل سبک بودن و آسان بودن حمل آن، یکی از گزینه‌‌های مناسب برای گردهمایی‌‌ها یا استفاده در فضای باز می‌‌باشد. صندلی پلاستیکی ناصر دارای تنوع مدل  بسیاری است از جمله :صندلی پلاستیکی معمولی، صندلی پلاستیکی پایه فلزی،صندلی پلاستیکی تاشو،صندلی پلاستیکی حصیری باغی، صندلی پلاستیکی کودک که میتونید برای مدارس و مهدکودک ها استفاده کنید و به صورت عمده با قیمت بسار عالی خریداری کنید صندلی پلاستیکی ناصر توسط دانه‌‌های اولیه تولید شده که تا حدود ۲۲۰ درجه‌‌ی سانتی‌‌گراد و آب مذاب تزریق شده به دستگاه قالبی، تولید می‌‌گردد. با توجه به افزایش جنس‌‌های تولید شده در بازار، جالب است بدانید که هرگز تقاضای این نوع صندلی کاسته نشده و همواره طرفداران خاص خود را دارد.البته باید توجه داشت که قیمت پایین و استحکام آن نیز از مواردی است که باید مورد توجه قرار داد.استفاده از این نوع صندلی در هر فضایی محدودیت صندلی‌‌های فلزی، چوبی و سنگی را نداشته و نیازی نیست که دغدغه‌‌ای برای از بین رفتن آن داشته باشید. در صفحه صندلی پلاستیکی ناصر به صورت کامل محصول ما معرفی شده است.

کارخانه ناصر پلاستیک ، از قدیمی ترین تولیدکنندگان پلاستیک در ایران می باشد . ناصر پلاستیک از ابتدای کار خود تا به امروز همواره یکی از برترین ها و پرفروش ترین های صنف پلاستیک ایران بوده و هست .

ناصر پلاستیک با پشتوانه سالها سابقه در تولید و فروش لوازم پلاستیک خانگی و اداری و با توجه به شناخت و بهبود نیاز مصرف کننده همواره محصولاتی کاربردی و مناسب با شرایط نیاز جامعه را وارد بازار کرده است . بیشتر محصولات ناصر مانند صندلی پلاستیکی ناصر ، میز پلاستیکی ناصر و سبد های پیک نیک ناصر در میان مردم طرفداران بسیاری را داشته و شناخته شده است . با این حال محصولات ناصر پلاستیک بسیار متنوع و کاربردی می باش .پخش ایران پلاستیک کلیه محصولات برند ناصر پلاستیک را با شرایط کارخانه و طبق لیست قیمت خود کارخانه به سراسر کشور توزیع و پخش می نماید . برای دریافت آخرین لیست قیمت ناصر پلاستیک با واحد فروش ما تماس حاصل فرمایید

پیشنهاد ما به شما:

صندلی دسته دار حصیری پایه فلزی ناصر پلاستیک کد ۹۹۱

صندلی دسته دار حصیری ناصر پلاستیک مدل ۹۹۱ از باکیفیت ترین مواد ساخته شده تا تضمینی برای کارکرد طولانی‌ مدت این محصول باشد. وزن پایین، راحتی بالا در زمان استفاده و در عین مقرون به صرفه بودن از ویژگی‌های این محصول است.

طراحی این صندلی پلاستیکی به گونه ای است که بیشترین راحتی در نشستن، انبارش آسان، تطابق با شرایط جوی مختلف و نظافت آسان را برای کاربر فراهم می‌کند و در هر محیطی اعم از داخل منزل و یا فضای باز مثل تراس یا باغ قابل استفاده است. همچنین این صندلی سبک در برابر فشار و وزن زیاد از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار است. وجود پایه های فلزی برای این صندلی، کاربر را از بابت خرید صندلی محکم و بادوام آسوده خاطر می کند.

صندلی حصیری پلاستیکی ناصر

قیمت عمده:

تخفیف ویژه

پرفروش ترین محصول که از بهترین تولید کننده توالت فرنگی می توان به برند ناصر، اشاره کرد. توالت فرنگی پایه فلزی ناصر از پلاستیک ضد حساسیت ساخته شده و از استاندارد آرگونومی بدن پیروی می کند برند ناصر از معروف ترین تولیدکننده داخلی لوازم پلاستیکی بهداشتی هستند. امروزه استفادهاز توالت فرنگی برای تمامی افراد در سنین متفاوت مخصوصا سالمندان جزو واجبات است.

تمامی محصولات کیفیت محصولات ناصر پلاستیک همواره مورد رضایت مشتریان بازار داخلی و خارجی بوده است. 

می توانید در صفحه محصول توالت فرنگی از تمامی مشخصات و ویژکی های شاخص توالت فرنگی ناصر مطلع شوید 

پیشنهاد ما به شما:

توالت فرنگی پلاستیکی ناصر کد ۹۵۰

مزیت های استفاده از توالت فرنگی در مقابل ضرر های استفاده از توالت سنتی آنقدر زیاد است که اکثر ایرانیان را ترغیب می کند که به استفاده از آن تمایل نشان دهند .ولی متاسفانه بسیاری از ما به دلیل کوچک بودن سرویس بهداشتی ویا اجاره ای بودن منزل امکان بهرمندی از این مدل توالت ها را دارا نیستیم . ما برای رفع این مشکل مجموعه ای از انواع توالت فرنگی های سیار را فراهم آورده ایم تا شما بنا به نیاز تان هر کدام از آنها را انتخاب کنید . یکی از انواع مدل های توالت فرنگی که بسیار شبیه توالت فرنگی های ثابت سرامیکی نیز می باشد توالت فرنگی با قابلیت جابه جایی می باشد که به دلیل پایه های آلومینیومی و در نتیجه عدم زنگ زدگی و ضد زنگ بودن آن با استقبال زیادی از جانب مصرف کنندگان روبه رو شده است .

توالت فرنگی پلاستیکی ناصر

قیمت عمده:

تخفیف ویژه

سطل پلاستیکی ناصر  تمامی رنگ ها و سایز ها تولید می شوند که مناسب تمام اماکن عمومی و استفاه خانگی است بزرگترین سایزسطل زباله ناصر مناسب استفاده بیمارستان ها مدارس و آموزشگاه ها و جاهایی که پر جعمیت است و زباله زدایی زیاد 

 سطل زباله ناصر پرفروش در نمایندگی توزیع و پخش عمده قابل دسترسی است. کیفیت و مرغوبیت به همراه قیمت های عالی در اختیار بازدیدکنندگان قرار می گیرد.

شرکت تولیدی ناصر پلاستیک با استفاده از بهترین ماشین آلات تولید و طراحان خبره بهترین محصولات ارزان پلاستیکی از جمله سطل به بازار عرضه می کند.
سطل  پلاستیکی ناصر پلاستیک کیفیت و قیمت مناسب را از اولویت های تولید خود قرار داده است.ادامه مطالب مرتبط با محصول سطل زباله ناصر را در صفحه معرفی سطل زباله با کیفیت مشاهده کنید 

سطل زباله اصلی ترین وسیله برای نظافت و حفظ بهداشت است که وجود آن در تمامی مکان ها به وضوح حس میشود. پارک ها ، شرکت ها ، منازل و به صورت کلی محیط های بسته و باز به وسیله ای مانند سطل زباله نیاز مبرم خواهند داشت ، در بازار سطل های زباله در جنس های مختلف از جمله سطل پلاستیکی و سطل فلزی تولید می شود.

علاوه بر جنس سطل زباله، نحوه و نوع سطل و شکل آن در انواع مختلف تقسیم می شود. انتخاب بهترین نوع سطل زباله با توجه به نیاز و کاربرد های مشتریان عزیز در فروشگاه ناصر  یافت می شود ، قبل از خرید اطلاع از ویژگی ها و مشخصات محصول در خرید مشتریان تاثیر گذار است

پیشنهاد ما به شما:

سطل زباله پلاستیکی ۱۰۰ لیتری چرخدار و پدالدار ناصر کد ۵۱۰۵

سطل زباله پلاستیکی ۱۰۰ لیتری ناصر در دو نوع سطل زباله پدال دار ، سطل زباله بدون پدال تولید می شود این مدل از مدل های پر فروش این مجموعه میباشد و مناسب سوپر مارکت ها و آپارتمان های مسکونی، پارکینگ ها و …. میباشد. دارای چرخهای محکم و مقاوم با دوام بالا
مناسب جهت استفاده در ساختمانها ، ادارات ، راه روها و راه پله ها ، مجتمع های مسکونی ،بیمارستان ها ، مراکز بهداشتی ، آشپرخانه ها ، کارخانجات و ….

 

بدنه مقاوم 
– ضربه گیر در زیر و لبه بالای مخزن
– پدال با استفاده راحت
– پدال فلزی مقاوم با روکش کروم (مقاوم در برابر زنگ زدگی)
– قابلیت جایجایی زیاد و سهولت حمل با آسانسور
– دارای استاندارد ISO 9001:2008
– استاندارد بین المللی کیفی EN ۸۴۰-۵ :۲۰۰۴ 
– رنگبندی متنوع و زیبا (مناسب جهت تفکیک زباله)
– چرخ مقاوم از لاستیک توپر
– دارای لبه های اضافه جهت مقاومت در برابر ضربه

قیمت عمده:

تخفیف ویژه

چهارپایه پلاستیکی ناصر در طرح  ها و سایز هایی متنوع از نظر ارتفاع و طول و عرض متفاوت تولید می شود در کل چهار پایه وسیله ای است برای نشستن و قرار دادن اشیا بر روی آن و گاه برای برداشتن وسیله ای در ارتفاع بالا مورد استفاده قرار می گیرد. چهارپایه های پلاستیکی وسایلی هستند که از دیرباز کاربرد ویژه خود را داشته اند. شاید فکر کنید شما به این وسیله نیازی ندارید ولی باید بدانید چهارپایه برای شما هم می تواند کاربردهایی متفاوت و سودمند داشته باشد.

چهارپایه های پلاستیکی ناصر بسیار مقاوم ساخته شده برای مقاومت در برابر تمام وزنها و همچنین مقاومت در برابر رطوبت برای استفاده در حمام و مکان های مرطوب و…

دارای استاندارد های ساخته شده آرگونومی بدن 

پیشنهاد ما به شما:

چهارپایه حصیری بلند ناصر پلاستیک کد ۱۰۱۷

چهارپایه پلاستیکی ناصر در طرح  ها و سایز هایی متنوع از نظر ارتفاع و طول و عرض متفاوت تولید می شود در کل چهار پایه وسیله ای است برای نشستن و قرار دادن اشیا بر روی آن و گاه برای برداشتن وسیله ای در ارتفاع بالا مورد استفاده قرار می گیرد.

چهارپایه پلاستیکی ناصر

قیمت عمده:

تخفیف ویژه

بورس محصولات پلاستیکی ناصر در تهران

بورس محصولات پلاستیکی ناصر در تهران، مرکز تهیه و پخش عمده پلاسکو ، میزو صندلی و لوازم خانگی به سراسر کشور می باشد

این مرکز پخش با توجه به ارتباط گسترده ای که با تولیدکنندگان و واردکنندگان برتر پلاستیک ایران دارد توانسته است جوابگوی طیف وسیعی از نیازهای مشتریان محترم باشدما با داشتن تنوع محصولی بالای ۷۰۰۰ قلم کالای پلاستیک و لوازم خانگی می توانیم پایگاهی مناسب برای مغازه های پلاستیک فروشی و همچنین پخش کنندگان شهرستان ها باشیم تا شما به فراق بال با برترین برندها و جدیدترین محصولات روز فروشگاه خود را مجهز نمایید .

بورس پلاستیکی

قیمت میزو صندلی پلاستیکی تولید ناصر پلاستیک

میر پلاستیکی ناصر

لیست قیمت میز صندلی پلاستیکی  ناصر از طریق واحد فروش این سایت قابل دریافت است فقط کافیست با شماه تماس های نمایندگی تماس بگیرید تا اقدامات لازم انجام گیرد. میز صندلی های پلاستیکی ناصر در انواع مدل های دسته دار، بدون دسته، پایه فلزی و تاشو تولید شده و به فروش می رسند که به دلیل تنوع بالایی که در طرح و مدل دارند با هر سلیقه ای سازگار شده و برای هر مکانی از جمله باغ و ویلا حیاط خانه ،بالکن ها حتی رستورانها و مدارس و آموزشگاه ها تمام اماکن عمومی بیرون و درون از منزل  قابل استفاده هستند.

میز و صندلی پلاستیکی ناصر تولید ناصر پلاستیک از طریق این سایت به صورت عمده و تک با قیمت های نمایندگی به فروش می رسند.

 

ناصر پلاستیک به عنوان یک کمپانی تولید کننده محصولات پلاستیکی، بهترین میز و صندلی پلاستیکی ایرانی را تولید و به بازار جهانی عرضه می کند که در حال حاضر شاهد صادرات محصولات تولیدی این کارخانه به کشورهای همسایه و بازارهای منطقه خاورمیانه هستیم.

شرکت بازرگانی ناصر پلاستیک با عرضه انواع مدل های میز صندلی ناصر فرصت مناسبی برای خرید عمده و تک می باشد تا بتوانید با اطمینان از خرید مستقیم و بدون واسطه، انواع میز و صندلی مورد نظر خود را خریداری نمایید.

کارخانه ناصر پلاستیک ، از قدیمی ترین تولیدکنندگان پلاستیک در ایران می باشد . ناصر پلاستیک از ابتدای کار خود تا به امروز همواره یکی از برترین ها و پرفروش ترین های صنف پلاستیک ایران بوده و هست .

ناصر پلاستیک با پشتوانه سالها سابقه در تولید و فروش لوازم پلاستیک خانگی و اداری و با توجه به شناخت و بهبود نیاز مصرف کننده همواره محصولاتی کاربردی و مناسب با شرایط نیاز جامعه را وارد بازار کرده است . بیشتر محصولات ناصر مانند صندلی پلاستیکی ناصر ، میز پلاستیکی ناصر و سبد های پیک نیک ناصر در میان مردم طرفداران بسیاری را داشته و شناخته شده است . با این حال محصولات ناصر پلاستیک بسیار متنوع و کاربردی می باش .پخش ایران پلاستیک کلیه محصولات برند ناصر پلاستیک را با شرایط کارخانه و طبق لیست قیمت خود کارخانه به سراسر کشور توزیع و پخش می نماید . برای دریافت آخرین لیست قیمت ناصر پلاستیک با واحد فروش ما تماس حاصل فرمایید

میز و  صندلی پلاستیکی به عنوان شناخته شده ترین تولیدات شرکت ناصر پلاستیک از میزان فروش بسیار بالایی برخوردار هستند.. بهتر است قبل از پرداختن به معرفی میز و صندلی پلاستیکی درجه یک ناصر، با انواع میز و صندلی های پلاستیکی این شرکت آشنا شویم.در ادامه خواهید دید :

میز و صندلی پلاستیکی

میز پایه فلزی ناصر پلاستیک کد ۹۹۱

۴/۵
میز و صندلی پلاستیکی 4نفره

میز پایه فلزی ناصر پلاستیککد ۸۸۰

۳.۱/۵
میز و صندلی پلاستیکی 4نفره

میز حصیری کد ۹۹۲ ناصرپلاستیک

۳.۵/۵
فروش میز و صندلی پلاستیکی

میز حصیری ناصر پلاستیک کد ۸۴۲

۴.۹/۵

پخش میز و صندلی پلاستیکی طرح حصیری ناصر پلاستیک

میز و صندلی پلاستیکی طرح حصیری از پرطرفدارترین میز و صندلی های پلاستیکی هستند که علاوه بر خانه در رستوران های فضای باز و کافی شاپ ها مدارس آموزشگاه ها  هم استفاده می شوند | کارخانه ناصر پلاستیک تولیدکننده این میز و صندلی های درجه یک است که آنها را در طرح ها و مدل های متنوع همان طورکه مشاهده میکنید عرضه می کند.

پخش میز و صندلی پلاستیکی طرح حصیری برای عمده فروشی به قیمت کارخانه عرضه می شود که این قیمت ها برای مشتریانی خواهد بود که قصد سفارش عمده میز و صندلی پلاستیکی را دارند.

در صورت خرید تک هر کدام از محصولات هم شما میتوانید از طریق همین سایت نمایندگی ناصر خرید کنید فقط کافیست تماس بگیرید با شماره مستقیم فروشگاه و یا  در این سایت خرید مستقیم انواع میز و صندلی پلاستیکی طرح حصیری با سایز های مختلف از درب کارخانه فراهم شده است تا تمامی مشتریانی که در زمینه صادرات میز و صندلی پلاستیکی و یا پخش میز و صندلی پلاستیکی فعالیت دارند بتوانند به سادگی کالاهای مد نظر خود را فراهم کنند.

از آن جاییکه میز و صندلی پلاستیکی طرح حصیری با سایزها و مدل های متفاوتی تولید می شود که هر یک کد مخصوص به خود را دارد. در واقع کدگذاری این محصول به این دلیل است که مشتریان بتوانند به راحتی مدل های مختلف را از هم تشخیص داده و در سفارش دچار مشکل نشوند. میز و صندلی پلاستیکی طرح حصیری را با مدل های مختلف تمام پلاستیک و پایه فلزی و همچنین صندلی های دسته دار و بدون دسته می توانید انتخاب نمایید که هر کدام از این مدل ها مشخصات و رنگبندی های گوناگونی دارند. در ادامه برای معرفی و عرضه مدل های مختلف میز و صندلی پلاستیکی طرح حصیری رو مشاهده خواهید کرد..

پیشنهاد ما به شما:

ست میز و صندلی ۶ نفره حصیر بافت ناصر پلاستیک کد ۶۲۱ ۸۸۱

میز و صندلی پلاستیکی طرح حصیری از پرطرفدارترین میز و صندلی های پلاستیکی هستند که علاوه بر خانه در رستوران های فضای باز و کافی شاپ ها مدارس آموزشگاه ها  هم استفاده می شوند | کارخانه ناصر پلاستیک تولیدکننده این میز و صندلی های درجه یک است

میز و صندلی پلاستیکی

قیمت عمده:

تخفیف ویژه

لیست قیمت میزو صندلی پلاستیکی ناصر

متأسفانه از آنجاییکه  نوسانی که در ماه های اخیر در قیمت مواد اولیه پلاستیک و محصولات پلاستیکی وجود داشته، باعث شده که قیمت این کالاها مرتب تغییر کرده و نرخ ثابتی از طرف تولید کنندگان اعلام نشود. برای اطلاع از قیمت و نحوه خرید عمده این نوع میز و صندلی می توانید از طریق کارشناسان فروش ما اقدام کرده تا از هر شهری که هستید میز صندلی پلاستیکی ناصر را به صورت عمده  و حتی تک برای مصرف شخصی هم خرید کنید

ناصر پلاستیک با پشتوانه سال ها تجربه در عرضه محصولات خانگی و عمومی پلاستیکی تولید داخلی مشتریان را در هر سن راضی و خشنود کند 

باعث افتخار ماست انتخاب شما برند کارخانه ناصر باشد ..

میز ناصر

 راهنمای خرید میز پلاستیکی ناصر در انواع مختلف

برای خرید ابتدا باید فضایی که می‌خواهیم میز وصندلی  را در آن قرار دهیم را بررسی کنیم. از اندازه چهارچوب درب گرفته تا ابعاد اتاق یا آشپزخانه و یا سالن، و بر اساس آن میز خود را سفارش داده و خریداری کنیم چرا که ممکن است میزی را که خریداری می‌کنیم، از چهارچوب درب ورودی داخل نشود یا به زحمت داخل شود. میزهای ناهارخوری پلاستیکی در انواع سایز ها ساخته می‌شود و به راحتی می‌توان آنچه را که مد نظرمان است را بیابیم.

استاندارد خاصی برای قرار دادن میز و صندلی  در یک فضا وجود ندارد اما، توصیه هایی را می‌توان ارائه داد.

مجموعه پلاستیکی ناصر تنها عرضه کننده میز و صندلی پلاستیکی به قیمت کارخانه است زیرا نمایندگی رسمی و شناخته شده از طرف مشتریان است که جهت رفاه حال مشتریان خود شرایط لازم برای خرید حضوری و غیرحضوری را فراهم نموده است.

قیمت اعلام شده از سمت کارخانه ناصر برای خرید و فروش عمده، بسیار مقرون به صرفه می باشد و شما هم به جهت سفارش عمده و تک  انواع مدل های میز و صندلی های پلاستیکی ناصر و یا حتی کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر در خصوص لیست محصولات این کارخانه، می توانید با ما در تماس باشید فقط کافیست با شماره نمایندگی تماس بگیرید 

فروش عمده میز و صندلی پلاستیکی طرح حصیری از سمت کارخانه ناصر پلاستیک شرایطی را فراهم کرده است تا این قابلیت صادرات این کالا ایجاد شود چرا که حذف واسطه ها خود عاملی است در ارائه قیمت های مقرون به صرفه تر و همچنین پایین تر از قیمت های بازار.

قیمت عمده میزو صندلی پلاستیکی

لیست قیمت عمده صندلی پلاستیکی در این ایام تغییرات زیادی شده است چراکه قیمت مواد اولیه مورد نیاز برای محصولات پلاستیکی تابع نرخ روز ارز می باشد. بازار ارز این روزها با نوساناتی همراه بوده و به همین دلیل این محصولات افزایش قیمت را شاهد بوده اند. اما لازم به ذکر است خرید عمده دارای تخفیفات قابل ملاحظه است

به صرفه تر از هر فروشگاه اینترنتی دیگری  مطمئن به صورت عمده خرید کنید

قیمت این میزو صندلی در مدل های مختلف متفاوت است به همینخاطرقبل از هرگونه اقدام به خرید به فروشگاه هماهنگ کنید .

اساساً قبل از خرید هر محصولی، مشتری باید بداند که چه میزان مبلغی را باید پرداخت کند. خرید میزو صندلی پلاستیکی نیز از این مقوله مستثنی نیست و خرید انواع میز  و صندلی ها بر اساس قیمت فروش هر یک از آنها انجام می شود.

به منظور کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر در زمینه خرید انواع صندلی پلاستیکی و قیمت مدل های مختلف می توانید از راه های ارتباطی زیر با مشاورین فروش ما ارتباط برقرار نمایید.

بورس میزو صندلی پلاستیکی کودک

خرید میز و صندلی پلاستیکی کودک با کیفیت بالا و ارزان قیمت را می‌توان از طریق مراکز معتبر و بزرگ فروش انواع محصولات پلاستیکی از جمله میز و صندلی های پلاستیکی ناصر تهیه نمایید،که مرکز بورس میزو صندلی پلاستیکی کودک است و یا استاندارد های بین امللیبرای کودک ساخته شده است بازارهای بزرگی در شهرها و نقاط مختلف سراسر کشور در حوزه عرضه انواع لوازم پلاستیکی از لوازم پلاستیکی آشپزخانه گرفته تا انواع صندلی‌ها و میزهای پلاستیکی فعالیت می‌کنند و انواع مختلفی از میز و صندلی‌ها را می‌توان از طریق آن‌ها خریداری نمود.

اما بورس محصولات پلاستیکی ناصر یکی از فروشگاه هایست که می توان با تمامی محصولات آن را امتحان کردو سر بلند باشد چون ناصر پلاستیک امتحان خود را پس داده استمراکز متعدد فروش میز و صندلی‌های پلاستیکی کودک در مناطق مختلف شهر تهران فعالیت می‌کنند. و انواع مختلف میز و صندلی تحریر کودک مانند میز پلاستیکی تاشو کودک؛ صندلی کودک تاشو؛ انواع میز و صندلی مهد کودک و … را در این مراکز مشاهده و خریداری نمود.

خرید میز ها و صندلی های پلاستیکی کودک با بهترین قیمت را می‌توان از طریق مراکز معتبر فروش آن در سراسر کشور انجام داد. علاوه بر این امروزه سایت‌های اینترنتی مختلفی در این حوزه فعالیت می‌کنند. این فروشگاه‌ها به دلیل عرضه بدون واسطه‌ی صندلی و میزهای پلاستیکی باعث می‌شوند که واسطه‌ها حذف شده  و خرید صندلی پلاستیکی کودک قیمت کمتری برای خریدار خواهد داشت.

با این حال به دلیل سودجویی بعضی افراد حتما از صحت و سقم اعتبار فروشگاه‌های اینترنتی عرضه میز و صندلی کودکان اطمینان کامل را حاصل نمایید.

نمایندگی‌ های معتبر فروش شرکت‌های تولید کننده میز و صندلی‌های از جنس پلاستیک؛ فروشنده میز و صندلی پلاستیکی کودک ارزان قیمت و با کیفیت در سراسر کشور می‌باشند. و از طریق این مراکز می‌توانید باکیفیت‌ترین صندلی‌های پلاستیکی کودک را با قیمتی مناسب تهیه نمایید. همچنین فروشگاه‌های اینترنتی نیز گزینه خوبی برای تهیه این محصولات با قیمتی مناسب هستند.

استحکام و مقاومت، بی خطر بودن و سبک بودن صندلی پلاستیکی مهدکودک، بر روی قیمت آن تأثیر گذار است.

مراکز نگهداری کودکان، مهد کودک ها و پیش دبستانی ها از صندلی پلاستیکی کودک استفاده می کنند که با قیمت بسیار مناسبی در مرکز پخش پلاستیکی ناصر به فروش می رسند.

خرید عمده میز صندلی کودک
خرید عمده میز صندلی کودک

پیشنهاد ما به شما:

صندلی کودک ناصر پلاستیک مدل میکی موس بزرگ شش عددی

میز و صندلی پلاستیکی طرح حصیری از پرطرفدارترین میز و صندلی های پلاستیکی هستند که علاوه بر خانه در رستوران های فضای باز و کافی شاپ ها مدارس آموزشگاه ها  هم استفاده می شوند | کارخانه ناصر پلاستیک تولیدکننده این میز و صندلی های درجه یک است

خرید عمده میز صندلی

قیمت عمده:

تخفیف ویژه

خرید عمده میز صندلی

سوالات متداول(FAQ)

-از نظر اقتصادی نسبت به سایر انواع میزو صندلی ها ها ارزان قیمت ‌تر و در نتیجه مقرون به صرفه هستند

-راحت و شیک هستند و دوام مناسبی هم دارند.

-به دلیل جنس ‌شان، هنگام جابجایی به ندرت آسیب می ‌بینند.

-در مقایسه با میز ‌های چوبی یا فلزی هزینه ‌ی نگهداری کمتری دارند.

-ضدآب هستند و به همین دلیل در معرض رطوبت ترک نمی ‌خورند و زنگ نمی ‌زنند

دارای دوام و طول عمر زیادی باشد. 
از استحکام بالایی برخوردار باشد. 
-مواد به کار برده شده در آن جز مواد مرغوب و با کیفیت باشد. 

– در برابر فشار و ضربه مقاوم باشد.
– نوع پلاستیکی که برای تولید میز و صندلی پلاستیکی استفاده می شود در برابر اشعه UV مقاوم باشد. 
– در برابر نور، گرما کمتر دچار تغییر رنگ شود.

– طراحی ساده و زیبایی داشته باشد.

و …….

میز وصندلی  پلاستیکی نیز از تمامی ویژگی‌ها و مزایای صندلی پلاستیکی برخوردار است. اما از مهم‌ترین ویژگی آن می‌توان به تنوع بالایی که در طرح و رنگ آن وجود دارد اشاره کرد. از این‌رو هنگامی که قصد دارید یک میز و صندلی  پلاستیکی خریداری کنید و آن را در فضای باز یا حتی آشپزخانه خود قرار دهید به هیچ‌وجه با محدودیت از نظر طرح و رنگ روبه‌رو نخواهید شد. میز و صندلی های پلاستیکی نه‌تنها برای استفاده در فضاهای بازی همچون حیاط، بالکن، محوطه ویلا و باغ بسیار کاربرد دارند اما در رستوران‌ها و فست‌فودها نیز کاربرد بسزایی دارند. به گونه‌ای که اکثر رستوران‌ها و فست‌فودی‌ها از میزو صندلی های پلاستیکی هم در فضای داخلی خود و هم در فضای خارجی در کنار پیاده‌روها استفاده می‌کنند.

میز پلاستیکی نیز از تمامی ویژگی‌ها و مزایای صندلی پلاستیکی برخوردار است. اما از مهم‌ترین ویژگی آن می‌توان به تنوع بالایی که در طرح و رنگ آن وجود دارد اشاره کرد. از این‌رو هنگامی که قصد دارید یک میز پلاستیکی خریداری کنید و آن را در فضای باز یا حتی آشپزخانه خود قرار دهید به هیچ‌وجه با محدودیت از نظر طرح و رنگ روبه‌رو نخواهید شد. میزهای پلاستیکی نه‌تنها برای استفاده در فضاهای بازی همچون حیاط، بالکن، محوطه ویلا و باغ بسیار کاربرد دارند اما در رستوران‌ها و فست‌فودها نیز کاربرد بسزایی دارند. به گونه‌ای که اکثر رستوران‌ها و فست‌فودی‌ها از میزهای پلاستیکی هم در فضای داخلی خود و هم در فضای خارجی در کنار پیاده‌روها استفاده می‌کنند.

میز پلاستیکی نیز از تمامی ویژگی‌ها و مزایای صندلی پلاستیکی برخوردار است. اما از مهم‌ترین ویژگی آن می‌توان به تنوع بالایی که در طرح و رنگ آن وجود دارد اشاره کرد. از این‌رو هنگامی که قصد دارید یک میز پلاستیکی خریداری کنید و آن را در فضای باز یا حتی آشپزخانه خود قرار دهید به هیچ‌وجه با محدودیت از نظر طرح و رنگ روبه‌رو نخواهید شد. میزهای پلاستیکی نه‌تنها برای استفاده در فضاهای بازی همچون حیاط، بالکن، محوطه ویلا و باغ بسیار کاربرد دارند اما در رستوران‌ها و فست‌فودها نیز کاربرد بسزایی دارند. به گونه‌ای که اکثر رستوران‌ها و فست‌فودی‌ها از میزهای پلاستیکی هم در فضای داخلی خود و هم در فضای خارجی در کنار پیاده‌روها استفاده می‌کنند.

مراکز فروش محصولات پلاستیکی در تهران

مراکز فروش متعددی در تهران وجود دارد که در عرصه لوازم پلاستیکی فعالیت دارند یکی از آنها برند ناصر است که درعرصه محصولات پلاستیکی پیشرو است همکاری ما با کارخانه های پلاستیک معتبر و همچنین میزان خرید وفروش بالای ما این امکان را فراهم کرده است تا بتوانیم قیمتی رقابتی را به مشتریان خود پیشنهاد بدهیم .

در صورت نیاز به مشاوره بیشتر و یا درخواست ارسال سفارش با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

سبد خرید