انواع مدل های مختلف میز پلاستیکی ناصر

بورس محصولات پلاستیکی ناصر در تهران

تخفیف

میز پلاستیکی

تنوع بالای میزهای پلاستیکی ناصر و کیفیت مرغوب آن همراه با قیمت مناسب باعث شده تا مشتریان زیادی خواهان تولیدات این کارخانه باشند.

امروزه انواع گوناگونی از میز پلاستیکی در بازار به مصرف کنندگان عرضه می شود. هر یک از این محصولات را می توان برای مصارف خاصی مورد استفاده قرار داد نظیر میز پلاستیکی کودک، میز پلاستیکی تاشو، میز پلاستیکی ناهار خوری و غیره. شما با مراجعه به نمایندگی ناصر و خرید میز پلاستیکی ناصر پلاستیک این فرصت را در اختیار دارید که با مدل های متنوع میز پلاستیکی آشنایی پیدا کرده و محصولات مورد نیاز خود را با کیفیتی خوب و قیمتی مناسب تهیه کنید فقط کافیست با شماره زیر تماس بگیرید.

بورس محصولات پلاستیکی ناصر در تهران

بورس محصولات پلاستیکی ناصر در تهران، مرکز تهیه و پخش عمده پلاسکو ، میزو صندلی و لوازم خانگی به سراسر کشور می باشد

این مرکز پخش با توجه به ارتباط گسترده ای که با تولیدکنندگان و واردکنندگان برتر پلاستیک ایران دارد توانسته است جوابگوی طیف وسیعی از نیازهای مشتریان محترم باشدما با داشتن تنوع محصولی بالای ۷۰۰۰ قلم کالای پلاستیک و لوازم خانگی می توانیم پایگاهی مناسب برای مغازه های پلاستیک فروشی و همچنین پخش کنندگان شهرستان ها باشیم تا شما به فراق بال با برترین برندها و جدیدترین محصولات روز فروشگاه خود را مجهز نمایید .

بورس پلاستیکی
میر پلاستیکی ناصر

انواع مدل های مختلف میز پلاستیکی ناصر

میز پلاستیکی ناصر از جمله محصولات پلاستیکی باکیفیت و مرغوب است که توسط شرکت ناصر پلاستیکی تولید شده و با قیمتی مناسب در بازار عرضه می شود. این میزها مدل های مختلفی دارند ولی میز پلاستیکی تاشو پرفروش ترین مدل از آنها است.تنوع بالای محصولات همواره می تواند برای مشتریان جذاب و هیجان انگیز باشد. زمانی که شما برای خرید میز پلاستیکی به بازار مراجعه می‌ کنید با طراحی ‌های مختلف این محصول مواجه می شوید. مدل های گوناگون میز پلاستیکی می تواند گزینه های بسیاری را برای انتخاب و خرید این محصول پیش روی شما قرار دهد.این امکان در اختیار شماست که با جدیدترین طرح های محصولات عرضه شده به بازار آشنا شوید و در نهایت محصولاتی را مطابق با نیاز و سلیقه خود انتخاب کنید. محصولات پرفروش دارای رنگ بندی های زیبا و مشتری پسندی هستند.

تنوع بالا در رنگ بندی این محصولات موجب می‌ شود مصرف کنندگان بتوانند محصول مورد علاقه خود را به آسانی خریداری نمایند.

اگر قصد خرید انواع میز پلاستیکی را دارید با بهره ‌گیری از تنوع بالا طرح میز پلاستیکی و رنگ های چشم نواز آن می توانید بهترین نوع میز پلاستیکی را برای استفاده خود سفارش دهید.فقط کافیست با شماره زیر تماس بگیرید.

میز پایه فلزی ناصر:

میز پلاستیکی پایه فلزی در انواع مدل های مربع و مستطیل، تاشو و ثابت با رنگ ها و طرح های متنوع انجام می شود.

مزایای خرید میزهای پلاستیکی پایه فلزی ناصر

استفاده از مواد اولیه مرغوب

استفاده راحت و ساده برای هر مکان و مناسبتی

دارای یک طبقه کوچک در زیر تمامی میزهای ثابت

زیبا و بادوام

وزن کم و جابجایی آسان

تنوع در سایز

دارای رنگ بندی متنوع

 

قیمت میز پلاستیکی پایه فلزی ثابت

قیمت میز پلاستیکی پایه فلزی ثابت ناصر در مدل ها و طرح های متنوع و همچنین در فروش عمده و تک متفاوت است که مشتریان می توانند ضمن ارتباط با فروشگاه ناصر و کارشناسان فروش آن، اطلاعات مربوطه را کسب نموده و در نهایت برای سفارش و خرید عمده این میزها اقدام نمایند.

میر پلاستیکی ناصر

میز پایه فلزی تاشو ناصر

با میز های پایه فلزی تاشو ناصر باخیال راحت سفر  کنید و هرجایی که میخواهید میز مناسب برای خود داشته باشید 

نمایندگی ناصر با تولید میز های پایه فلزی تاشو ناصر توانسته رضایت اکثر مشتریان را به خود جلب کند از نظر کیفیت بالا همچنین کم جا بودن میزو ..

مزایای خرید میزهای پلاستیکی پایه فلزی تاشو ناصر

استفاده از مواد اولیه با کیفیت

استفاده راحت و ساده برای هر مکان و مناسبتی

قابل استفاده در کم ترین فضا ها

سبک و مناسب استفاده در مسافرت به دلیل حمل آسان

وزن کم و جابجایی آسان

تنوع در سایز

دارای رنگ بندی متنوع

 

قیمت میز پلاستیکی پایه فلزی تاشو ناصر

قیمت میز پلاستیکی پایه فلزی تاشو  ناصر در مدل ها و طرح های متنوع و همچنین در فروش عمده و تک متفاوت است که مشتریان می توانند ضمن ارتباط با فروشگاه ناصر و کارشناسان فروش آن، اطلاعات مربوطه را کسب نموده و در نهایت برای سفارش و خرید عمده این میزها اقدام نمایند.

 

 

مزایای خرید میز های پلاستیکی پایه فلزی ناصر

  1. استفاده از مواد اولیه مرغوب
  2. استفاده راحت و ساده برای هر مکان و مناسبتی
  3. دارای یک طبقه کوچک در زیر تمامی میزهای ثابت
  4. زیبا و بادوام
  5. وزن کم و جابجایی آسان
  6. تنوع در سایز
  7. دارای رنگ بندی متنوع
 

خرید میزپلاستیکی عمده با قیمت بسیار ویژه و ارزان موجب شده است افراد زیادی این محصول را برای منزل و یا رستوران های خود خریداری کنند که در چندین ساعت متفاوت موجود است که افراد زیادی آن را برای رستورانها که خود تهیه می کنند که در رنگ بندی های بسیار شیک و جذاب موجود است که افراد زیادی را جذب خود کرده است و همچنین شما عزیزان می توانید با یک جستجوی بسیار ساده اطلاعات کاملی در مورد آن به دست آورید.

میز ناهارخوری پلاستیکی ناصر

فروش میز غذاخوری پلاستیکی در بازارهای کشور ما به طرق مختلفی انجام می شود. بدین ترتیب مشتریان می توانند در شهرهای کوچک و بزرگ ایران برای تامین نیازهای خود اقدام کنند.میزهای پلاستیکی میزهای پر کاربرد در بازارها هستند که افراد می توانند آنها را در نمونه های مختلفی در سراسر کشورمان تهیه کنند.
کارخانه ناصر پلاستیک از جمله تولید کنندگان انواع میزهای پلاستیکی با کیفیت بالا می باشد. میز مستطیل کد ۸۲۴ از جمله این میزها است که برای استفاده به عنوان میز غذاخوری پلاستیکی در مکان های مختلف فروش بسیار بالایی دارداشاره کرد که برای …… 

فروش میز پلاستیکی ارزان قیمت

میز پلاستیکی به دلیل کاربرد راحت و ساده آن مورد توجه بیشتری برای خرید قرار دارد و به همین دلیل مردم در بورس خرید میز پلاستیکی اکثراً به دنبال میز معمولی هستند که ارزان قیمت باشد.خرید میزهای پلاستیکی در بورس های خرید و فروش میز با قیمت های مناسب تری ممکن می باشد.
میز پلاستیکی معمولی و ساده امکان استفاده در مکان های مختلف را به راحتی دارد و نکته قابل توجه این است که در عین کارایی بالای میز معمولی، قیمت تعیین شده برای آنها جهت فروش بسیار ارزان در نظر گرفته شده است.افراد زیادی به دنبال خرید انواع میز پلاستیکی ارزان قیمت هستند چون این میز پلاستیکی کارایی دیگر میزها را با قیمت کمتر برای ما فراهم میکنند و نیاز به پرداخت وجه بیشتری نیست.

میز پلاستیکی با قیمت ارزان مانند دیگر میزهای پلاستیکی مقاومت خوبی در برابر ضربه دیدگی دارد.میز پلاستیکی ارزان قیمت را می توانید از نمایندگی های فروش لوازم پلاستیکی به راحتی تهیه نمایید.ثبات رنگ میز پلاستیکی ارزان قیمت با دیگر میزهای پلاستیکی تفاوتی ندارد و تا مدتها رنگ آن از بین نمیرود.شاید ‌فکر‌ کنید ‌میز پلاستیکی ارزان،کیفیت ‌پایینی ‌دارد اما اینطور نیست ‌و برای ‌استفاده‌ در برخی مکانها‌ میزهای ‌بسیار کارآمدی هستند.

تولید کننده میز پلاستیکی کوچک کودک

صادرات عمده میز پلاستیکی کودک به کشورهای همسایه و آسیایی سبب ارزآوری برای کشور شده است و افرادی که در زمینه صادرات میز پلاستیکی فعالیت می ‌کنند معتقدند که با فعالیت در این زمینه توانسته اند به رشد اقتصاد کشور کمک بسیار خوبی نمایند و پاسخگوی نیاز های مشتریان در بازار داخلی و بازار بین المللی نیز باشند. این محصول جزء محصولات غیر خوراکی و غیر نفتی بوده که تولید آن توانسته تاثیر بسیار زیادی در اقتصاد کشور داشته باشد.

بهترین مارک میز  کودک برای پخش و فروش عمده در بازار به صورت اینترنتی از طریق این مرکز عرضه می شود. خرید عمده و اینترنتی میز کودک امکان ارائه بهترین قیمت و همچنین بیشترین تنوع را فراهم می آورد. میز کوچک کودک ناصر از بهترین نمونه تولیدات ایرانی هستند.

 

در دنیای مد امروز میز کودک های مختلفی به بازار ارائه گردیده است، این میز ها به شکل ها و طرح های متفاوت زیبا تولید می گردند. میز پلاستیکی کودک نیز یکی از مد های امروزی می باشد. قیمت میز کوچک پلاستیکی کودک در تولیدی ها بسیار مناسب می باشد. میز کودک پلاستیکی برای غذا خوردن کودک طراحی شده است، تا فرزند شما بتواند به هر طریقی که می خواهد غذای خود را میل بفرماید و خانه و زندگی شما مادران ایرانی را کثیف ننمایند. این میز و صندلی ها به شکل شخصیت های کارتونی در انیمیشن ها نیز شکل می گیرند. 

میز ناصر

 راهنمای خرید میز پلاستیکی ناصر در انواع مختلف

برای خرید ابتدا باید فضایی که می‌خواهیم میز را در آن قرار دهیم را بررسی کنیم. از اندازه چهارچوب درب گرفته تا ابعاد اتاق یا آشپزخانه و یا سالن، و بر اساس آن میز خود را سفارش داده و خریداری کنیم چرا که ممکن است میزی را که خریداری می‌کنیم، از چهارچوب درب ورودی داخل نشود یا به زحمت داخل شود. میزهای ناهارخوری پلاستیکی در انواع سایز ها ساخته می‌شود و به راحتی می‌توان آنچه را که مد نظرمان است را بیابیم.

استاندارد خاصی برای قرار دادن میز در یک فضا وجود ندارد اما، توصیه هایی را می‌توان ارائه داد.

سوالات متداول(FAQ)

-از نظر اقتصادی نسبت به سایر انواع میزها ارزان قیمت ‌تر و در نتیجه مقرون به صرفه هستند

-راحت و شیک هستند و دوام مناسبی هم دارند.

-به دلیل جنس ‌شان، هنگام جابجایی به ندرت آسیب می ‌بینند.

-در مقایسه با میز ‌های چوبی یا فلزی هزینه ‌ی نگهداری کمتری دارند.

-ضدآب هستند و به همین دلیل در معرض رطوبت ترک نمی ‌خورند و زنگ نمی ‌زنند

دارای دوام و طول عمر زیادی باشد. 
از استحکام بالایی برخوردار باشد. 
-مواد به کار برده شده در آن جز مواد مرغوب و با کیفیت باشد. 

– در برابر فشار و ضربه مقاوم باشد.
– نوع پلاستیکی که برای تولید میز پلاستیکی استفاده می شود در برابر اشعه UV مقاوم باشد. 
– در برابر نور، گرما کمتر دچار تغییر رنگ شود.

– طراحی ساده و زیبایی داشته باشد.

میز پلاستیکی نیز از تمامی ویژگی‌ها و مزایای صندلی پلاستیکی برخوردار است. اما از مهم‌ترین ویژگی آن می‌توان به تنوع بالایی که در طرح و رنگ آن وجود دارد اشاره کرد. از این‌رو هنگامی که قصد دارید یک میز پلاستیکی خریداری کنید و آن را در فضای باز یا حتی آشپزخانه خود قرار دهید به هیچ‌وجه با محدودیت از نظر طرح و رنگ روبه‌رو نخواهید شد. میزهای پلاستیکی نه‌تنها برای استفاده در فضاهای بازی همچون حیاط، بالکن، محوطه ویلا و باغ بسیار کاربرد دارند اما در رستوران‌ها و فست‌فودها نیز کاربرد بسزایی دارند. به گونه‌ای که اکثر رستوران‌ها و فست‌فودی‌ها از میزهای پلاستیکی هم در فضای داخلی خود و هم در فضای خارجی در کنار پیاده‌روها استفاده می‌کنند.

مراکز فروش محصولات پلاستیکی در تهران

مراکز فروش متعددی در تهران وجود دارد که در عرصه لوازم پلاستیکی فعالیت دارند یکی از آنها برند ناصر است که درعرصه محصولات پلاستیکی پیشرو است همکاری ما با کارخانه های پلاستیک معتبر و همچنین میزان خرید وفروش بالای ما این امکان را فراهم کرده است تا بتوانیم قیمتی رقابتی را به مشتریان خود پیشنهاد بدهیم .

در صورت نیاز به مشاوره بیشتر و یا درخواست ارسال سفارش با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

سبد خرید
کمک لازم دارید؟پیام دهید