میزو صندلی پلاستیکی

پلاستیک با زندگی‌ انسان‌ها عجین شده است. شاید در وهله اول انتخاب و اولویت افراد خرید میز و صندلی پلاستیکی نباشد اما وقتی از مزایا و قابلیت‌های خرید میزو صندلی پلاستیکی مطلع شوند قطعا خرید این محصولات جذاب را راس کار قرار می‌دهند. شما می‌دانید مزیت خرید صندلی و میز پلاستیکی چیست؟ اصلا از تنوع بالای این محصولات و مدل‌های شیک و جذابی که در فروشگاه‌های آنلاین و حضوری وجود دارند باخبر هستید؟ برای آشنایی بیشتر با این محصولات پلاستیکی ناصر که همگی شیک و لوکس هستند حتما ادامه‌ی مطلب را مطالعه کنید.

مزایای خرید میز و صندلی پلاستیکی

دلایل زیادی وجود دارند که می‌توانند شما را قانع به خرید میز  و صندلی پلاستیکی کنند. یکی از آن دلایل مهم مزیت‌های میز و صندلی پلاستیکی است. در ادامه بیشتر درباره این مزیت‌ها صحبت می‌کنیم.

  • ارزان است.

دیگر کسی هست که نداند خرید میز و صندلی پلاستیکی جدید و متنوع چقدر به صرفه است؟ واقعا قیمت مناسبی دارد و تقریبا همه از هر قشری قادر با خرید میز و صندلی پلاستیکی هستند. در واقع این محصولات از انواع چوبی و فلزی ارزان‌تر هستند و در عین حال کیفیت خوب و بالایی هم دارند. آنقدر مدل‌های شیک و لاکچری‌ از انواع میز و صندلی پلاستیکی در بازار موجود است که گاهی تشخیص این که محصول خریداری شده پلاستیکی است از دور سخت می‌شود.

  • متنوع است.

خوبی پلاستیک این هست که خیلی راحت شکل پذیر و به هر مدلی که به ذهن تولیدکننده برسد درمی‌آید. می‌توان آن‌ها را در هر طرح و مدلی و هر رنگی طراحی و وارد بازار فروش کرد. رنگ‌های شاد چیزی‌ است که امروزه مردم دنیا به دنبال آن هستند و همانطور که در سایت مشاهده می‌کنید انواع میز و صندلی پلاستیکی ناصر با رنگ‌بندی‌ جذاب و چشم‌نواز منتظر این هستند که مهمان خانه‌های شما باشند.

  • راحت است.

بهترین مزیت‌ خرید میز و صندلی پلاستیکی این است که در عین تنوع بالا و کاربردی بودن بسیار راحت است و کمتر کسی است که از ناراحتی این مدل میزو صندلی شکایت داشته باشد.

  • با دوام است.

میز و صندلی پلاستیکی دوام بالایی دارد و حتی اگر از آنها به خوبی نگهداری کنید تا سال‌ها نو بنظر میرسند و سالم می‌مانند.

  • سبک است.

سبک‌ترین میز و صندلی موجود در تمام بازار میز و صندلی های پلاستیکی است. آنها خیلی راحت جابجا می‌شوند و برای تغییر دکوراسیون شما را به هیچ زحمتی نمی‌اندازند. آنها روی هم سوار می‌شوند و این یک مزیت عالی است چرا که کم جا می‌گیرند و می‌توانند در وقت لزوم گوشه‌ای جمع شده و فضا را بازتر کنند.

  • مقاوم است.

پلاستیک ماده‌ای غیر واکنش‌گر با سایر مواد موجود در طبیعت است و در برابر تغییرات آب و هوایی مانند رطوبت، گردوغبار و نور آفتاب مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد. بنابراین میز و صندلی پلاستیکی به سادگی فرسوده نمی‌شوند مگر اینکه تصمیم بگیرید اسید خالص را مستقیما روی آنها بریزید!

  • چند منظوره است.

خوبی خرید یک میز و صندلی پلاستیکی شیک این هست که چند منظوره بوده و می‌توان آنها را هم برای فضای سالن نشیمن استفاده کرد و هم در بالکن برای یک شب‌نشینی آرام قرار داد. می‌توان از آن‌ها در آشپزخانه به عنوان میز غذاخوری و در اتاق کار به عنوان میز و صندلی کار و حتی در باغ و فضای باز به عنوان میز و صندلی باغی استفاده کرد.

  • نیاز به تعمیر ندارد.

میز و صندلی پلاستیکی هزینه تعمیر و نگهداری ندارد و اگر به طور صحیح از آنها استفاده شود سالم باقیمانده و نیازی به تعمیر و نگهداری ندارند. در واقع برخلاف انواع چوبی و فلزی که ممکن است دچار پریدگی رنگ، جیرجیر و… می‌شوند میز و صندلی پلاستیکی این گونه نبوده و بی‌دردسر است.

  • قابل شستشو هستند.

میز و صندلی پلاستیکی خیلی راحت‌تر از چیزی که فکرش را بکنید قابل شست‌وشو بوده و به سادگی تمیز شده و برق می‌زنند. تنها کافیست آنها را با دستمال مرطوب و آب گرم تمیز کنید. یا با کمک مواد شوینده ملایم مخصوص پلاستیک آنها را برق بیندازید.

انواع میز  و صندلی پلاستیکی

در این بخش برای راحتی انتخاب شما عزیزان انواع میز و صندلی را به تفکیک معرفی کرده و هر یک را بررسی می‌کنیم. از سری محصولات باکیفیت سایت پلاستیک ناصر را در ادامه مشاهده می‌کنید.  در ابتدا انواع میز پلاستیکی باکیفیت‌ و شیک موجود در سایت را معرفی می‌کنیم.

  • میز تمام پلاستیک حصیری

این میز را می‌توانید در سایت ناصر با کد ۴۲۱ مشاهده کنید.  این میز تمام پلاستیک است و وزن سبکی دارد و به راحتی می‌توانید آن را جابجا کنید و در هر مکانی که احساس می‌کنید نیاز است قرار دهید.  این مدل طرح حصیری دارد و در نگاه اول اصلا پلاستیکی به نظر نمی‌رسد. قاعده آن مربع و برای میز داخل باغ یا تراس بهترین انتخاب ممکن است. قیمت آن مناسب و کیفیت و استحکام آن بسیار بالا است.

  • میز تمام پلاستیک رنگی

این مدل میز را می‌توانید با کد ۸۲۱ در سایت ناصر پلاستیک مشاهده کنید. با قاعده مستطیل و رنگ‌بندی شادی که دارد بهترین انتخاب برای اتاق کار یا میز تحریر کودک است. این مدل تمام پلاستیک است و برای ساخت آن از پلاستیک باکیفیت‌ و مرغوب استفاده شده و سبک و قابل حمل است.

  • میز پلاستیکی گرد پایه فلزی

جزو میزهای ای کوچک و جمع و جور اما مقاوم است. پایه فلزی‌اش آن را مقاوم‌تر هم کرده است. میز گرد پایه فلزی برای اتاق کار و فضای کوچک بسیار مناسب است و جوری طراحی شده است تا فضایی تک یا دونفره و دنج برای کاربران به وجود آورد.

  • میز پلاستیکی پایه هلالی

می‌توان از این مدل سبک، شیک و زیبا به عنوان میز خاطره، میز تلفن و… استفاده کرد. کیفیت خوب و وزن سبک از ویژگی‌های بارز این محصولات است.

  • میز پلاستیکی با یک پایه متصل

یک پایه به این میز وصل است که آن را چندمنظوره کرده و در صورت آسیب و یا شکستگی امکان تعویض آن وجود دارد.

  • میز کودک

برای انجام تکالیف کودکان و دبستانی ها بهترین گزینه ممکن میز کودک است. این میز استاندارد با قد بچه‌ها طراحی شده و به راحتی می‌توان آن را جابجا کرد. با یک صندلی پلاستیکی یک ست میز و صندلی پلاستیکی درجه یک برای کودکان می‌شود.

در ادامه به معرفی اجمالی انواع صندلی پلاستیکی ناصر می‌پردازیم می‌توانید میز و صندلی پلاستیکی را در کنار هم خریده و ست جذابی برای منزل، محل کار یا باغ خود بسازید.

  • صندلی پلاستیکی تاشو ناصر

این مدل صندلی ها برای سفر، ساحل و تفریح عالی هستند. کم جا و سبک بوده می‌توان آن را به راحتی حمل کرد. کیفیت خوب و تحمل وزن بالایی دارد و برای افرادی که هنگام پیاده‌روی خسته می‌شوند و نیاز به استراحت دارند بهترین گزینه است.

  • صندلی پلاستیکی حصیری

صندلی حصیری ظاهر شیک و شکیلی دارد و برای فضای باغ و بالکن بهترین گزینه ممکن است. روی آن بافت و طرح حصیری وجود دارد و کیفیت ساخت آن بسیار بالا است. می‌توانید به راحتی این صندلی‌ها را با انواع میز حصیری ست کنید.

  • صندلی پلاستیکی پایه فلزی

صندلی پلاستیکی پایه فلزی استحکام خوبی دارد و برای مدیران کسب و کارهای که تردد زیادی در محل کسب خود دارند بهترین گزینه است. چرا که رفت و آمد ارباب رجوع و نشست و برخواست مداوم با هر وزنی روی این صندلی‌ها آسیبی به آنها وارد نمی‌کند و شستن آنها نیز راحت است و به سادگی تمیز می‌شوند.

  • صندلی پلاستیکی دسته دار

این مدل صندلی برای دور میز ناهارخوری،‌ سالن‌های اجتماعات و افرادی که می‌خواهند جایی راحت برای نشستن داشته باشند عالی است. سبک و ارزان است و به جهت داشتن دسته نشستن روی آن حس خوبی به افراد می‌دهد و جای استراحت و تکیه برای دست افراد هم دارد.

  • صندلی پلاستیکی بدون دسته

صندلی پلاستیکی بدون دسته برای بهینه سازی فضا بهترین گزینه ممکن است. آن را می‌توانید به‌عنوان یک محصول برای مکان‌های عمومی و شلوغ استفاده کرد زیرا با ساختار جمع و جوری که دارد می‌توان تعداد زیادی از آن را در فضایی کوچک قرار داد.

  • صندلی سوراخ دار

این مدلی صندلی با طرح کلی یک صندلی راحت و  چهارپایه طراحی  شده است و در بخش پشتی  و نشیمن دارای سوراخ و روزنه است این کار به گردش هوا کمک کرده و از تعریق بیش از حد جلوگیری می‌کند. پس برای مناطق گرم و روزهای گرم سال بهترین گزینه‌ ممکن است. مخصوصا اگر قصد قرار دادن آن در باغ و بالکن یا فضای سبز حیاط‌تان را دارید خرید این محصول توصیه می‌شود.

  • صندلی مراقب ستون فقرات

این مدل صندلی طراحی ارگونومیک‌ داشته و پشت آن جوری طراحی شده است که به کاربر احساس راحتی داده و برای ستون فقرات افراد مشکل ساز نخواهد شد. به این مدل صندلی‌ها، صندلی ایتالیایی هم گفته می‌شود و طرفداران سلامت جسمانی برای خرید آن پیشتاز هستند. می‌توانید برای سلامتی بیشتر و افزایش آرامش جسمانی در بخش نشیمن نیز از انواع بالشتک پشمی و نمدی بهره بگیرید تا با ترکیب این دو محصول یعنی صندلی ارگونومیک‌ و بالشتک نمدی جسمی سالم و پرنشاط داشته باشید.

بورس محصولات پلاستیکی ناصر در تهران

بورس محصولات پلاستیکی ناصر در تهران، مرکز تهیه و پخش عمده پلاسکو ، میزو صندلی و لوازم خانگی به سراسر کشور می باشد

این مرکز پخش با توجه به ارتباط گسترده ای که با تولیدکنندگان و واردکنندگان برتر پلاستیک ایران دارد توانسته است جوابگوی طیف وسیعی از نیازهای مشتریان محترم باشدما با داشتن تنوع محصولی بالای ۷۰۰۰ قلم کالای پلاستیک و لوازم خانگی می توانیم پایگاهی مناسب برای مغازه های پلاستیک فروشی و همچنین پخش کنندگان شهرستان ها باشیم تا شما به فراق بال با برترین برندها و جدیدترین محصولات روز فروشگاه خود را مجهز نمایید .

محصولات پلاستیکی ناصر

راهنمای خرید میز و صندلی پلاستیکی تاشو

قطعا شما هم جزو افرادی هستید که از کمبود جا رنج می‌برید و حتی ممکن است بخاطر عدم داشتن فضای کافی از خرید وسایل ضروری و مورد نیاز صرف نظر کنید. یکی از این وسایل مهم میز پلاستیکی تاشو است. بله، تاشو! و این یعنی نوید یک میز کم‌جا برای کسانی که هم به میز احتیاج دارند و هم جایی برای قرار داد آن ندارند. پس ادامه مطلب را دنبال کنید تا راهنمای خرید میز پلاستیکی تاشو را در اختیار شما قرار دهیم.

میز تاشو از جنس پلاستیک فضای کمی را اشغال می‌کند و از پلاستیک مرغوب و باکیفیت ساخته شده است. دارای ابعاد و وزن مناسب و ارتفاع استاندارد است و برای قرارگیری در اتاق کار یا گوشه سالن بهترین است.

پایه میز تاشو عموما فلزی و از جنس آلومینیوم است و همین کیفیت کار را بیشتر کرده است. تحمل وزن بالایی دارد و پلاستیک مرغوب صحفه میز به راحتی نمی‌شکند.  تنوع رنگ بالایی دارد و اگر به میزهای رنگی و شاد علاقمند باشید بهترین انتخاب میز تاشو پلاستیکی رنگی است.

رنگ این میزها باکیفیت و ثابت است و به مرور از بین نرفته یا دچار پریدگی نمی‌شود. رنگی بودن و تنوع طرح و مدل میز تاشو دست خریدار را برای انتخاب باز گذاشته است.

حتی می‌توانید کنار میز تاشو انواع صندلی تاشو را نیز خریداری کنید و یک ست میز و صندلی پلاستیکی تاشو را کنار هم بسازید که در مواقع لزوم آنها را باز کرده و استفاده کنید. این کار باعث استفاده حداکثری از فضا و راحتی بیشتر شما می‌شود.

فروش میز و صندلی پلاستیکی
میز 4نفره پلاستیکی

کاربرد میز و صندلی پلاستیکی چیست؟

_ همایش‌ها عموما شلوغ و پرجمعیت هستند و استفاده از میز و صندلی پلاستیکی در این مکان‌ها می‌تواند هم از نظر هزینه و هم بهینه‌سازی فضا مقرون به صرفه باشد.

_ مدارس و کلاس‌های آموزشی بهترین مکان برای خرید میز و صندلی پلاستیکی  و استفاده از آنها است. در این مکان‌ها ممکن است میز و صندلی بیشترین ضربه را توسط دانش‌آموزش و هنرجویان بخورند اما به جهت مقاومت و کیفیتی که دارند قطعا آسیب نخواهند دید و سالم می‌مانند.

_ سالن‌های غذاخوری در مکان‌های آموزشی و اداری بهترین مکان برای سفارش میز و صندلی پلاستیکی هستند. در واقع سالن غذاخوری و میز و صندلی های سالن دائما در معرض آلودگی توسط لباس، دست افراد و پس مانده غذاها هستند. مدام از اثرات باقی مانده غذا و دسر چرب و چسبناک می‌شوند و نیازمند شست‌وشو هستند پس استفاده از میز و صندلی پلاستیکی بشدت توصیه می‌شود چرا که به راحتی شسته شده، زود خشک و خیلی راحت تمیز و پاکیزه می‌شود.

_ یکی دیگر از کاربردهای میز و صندلی پلاستیکی قرار دادن آنها مساجد و مکان‌های مذهبی مانند حسینیه و نمازخانه‌ها نیز برای افراد مسن و نیازمند کمک است.

_ اتاق انتظار درمانگاه‌ها، مراکز درمانی و خانه‌های بهداشت نیز گزینه خوبی برای میز و صندلی پلاستیکی هستند چرا که عوامل بیماری‌زا روی پلاستیک عمر زیادی نداشته و خیلی‌ زود نابود می‌شوند.

میز و صندلی پلاستیکی مرغوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

  1. میز و صندلی پلاستیکی مرغوب با دوام و محکم است.
  2. پایه‌های میز و صندلب لق نمی‌زند و شل نیست
  3. تمام پایه‌ها هم اندازه و یکسان هستند.
  4. استحکام بالایی دارند و عمر آنها طولانی است.
  5. از مواد و متریال درجه یک در ساخت آن استفاده شده است.
  6. نوع پلاستیک آن در برابر اشعه یو‌وی مقاوم است و نور خورشید آن را دچار پوسیدگی نمی‌کند.
  7. در برابر حرارت، رطوبت و گردوغبار مقاومت دارد.
  8. طراحی زیبا و شیکی دارد و مشتری پسند است.

خرید میز و صندلی پلاستیکی

برای خرید راحت وبه صرفه محصولات پلاستیکی تاصر کافیست با  شماره زیر تماس حاصل فرمایید 

دلیل خرید میز و صندلی پلاستیکی چیست؟

این مدل میز و صندلی نسبت به نوع فلزی و چوبی ارزان‌تر است و در کنار آن جنس خوبی دارد. حمل و نقل راحتی داشته و خیلی سریع و بدون زحمت جابجا می‌شود. تنوع طرح و رنگ بالایی داشته و از همه مهم‌تر به حفظ محیط زیست و قطع کمتر درخت برای ساخت میز و صندلی چوبی کمک می‌کند. میز و صندلی پلاستیکی از نظر راحتی کاملا مناسب است و میزان تحمل بار خوبی دارد. بعضی از آنها قابلیت تنظیم ارتفاع و تنظیم پشتی داشته و دست افراد را برای تنظیم مدل نشستنی که راحت‌تر هستند، باز می‌گذارد. می‌توانید با خرید میز و صندلی پلاستیکی نسبت به سایر جنس‌ها مثل چوبی و فلزی هم در میزان هزینه‌‌ها صرفه‌جویی کنید و هم مدل‌های شیک‌تری خریداری کنید.

 قیمت میز و صندلی پلاستیکی

قیمت میز و صندلی پلاستیکی با توجه به متریال به کار رفته در ساخت میز و صندلی تعیین می‌شود. در واقع هرچه متریال مرغوب و درجه یک باشد قیمت میز و صندلی پلاستیکی بیشتر می‌شود اما این قیمت بیشتر از میز و صندلی چوبی و گران‌قیمت نخواهد شد. بنابراین می‌توانید با خیال راحت از سایت پلاستیک ناصر خرید میز و صندلی پلاستیکی را انجام دهید. 

قیمت میزوصندلی پلاستیکی با توجه به امکانات و قابلیت‌های میز و صندلی نیز تعیین می‌شود. به عنوان مثال میز و صندلی تاشو قیمتی بیشتر دارند. یا میز و صندلی پلاستیکی پایه فلزی به جهت پایه‌های مقاوم‌تر قیمت بالاتری هم خواهند داشت. صندلی‌های باغی و حصیری به جهت جنس درجه یک و مرغوبیتی که دارند بهای بیشتری هم دارند. تعداد میز و صندلی که قصد خرید آنها را دارید و سایز و ابعاد آن نیز در قیمت تأثیر دارند.

اما نکته قابل توجه این است که در هر رنج قیمتی که مد نظر مشتری باشد میز و صندلی در این سایت پیدا می‌شود. فقط کافیست راهنمای خرید میز و صندلی ناصر را مطالعه کرده و پس از تعیین بودجه‌ و محدوده‌ی قیمتی در آن رنج به دنبال محصول مورد نظر خود بگردید.

برای خرید میز و صندلی پلاستیکی درجه یک حتما باید از مراجع فروش معتبر و صاحب نام در این حوزه خرید خود را انجام دهید و چه مرجعی خوش‌نام تر از پلاستیک ناصر که همیشه پیش‌رو در تولید انواع میز و صندلی باکیفیت در قیمت مناسب بوده و همواره در صدد جلب رضایت مشتری است

خیلی راحت بدون دردسر خرید حضوری، تحمل ترافیک و آلودگی هوا می‌توانید تنها با چند کلیک از سایت پلاستیک ناصر خریدتان را انجام دهید و خیلی محصولات سفارشی خود را در آدرس مدنظر تحویل بگیرید‌. پس تا محصولات مورد علاقه‌ات موجوده خریدت رو نهایی کن.

حرف آخر

خرید میزوصندلی پلاستیکی برای هر فضا و هر مکانی مناسب به نظر می‌رسد. این محصولات در آب و هوای مرطوب ماندگار هستند. در گرمای تابستان سالم می‌مانند و در برابر گرد و غبار دوام بالایی دارند. بعضی از آنها منعطف و محکم هستند و بعضی سخت و غیر قابل انعطاف اما همگی راحت و ارگونومیک‌ طراحی شده‌اند و قطعا لحظات دلچسبی را کنار عزیزان خود با این میز و صندلی‌ها تجربه می‌کنید. 

برای خرید آنلاین میز و صندلی پلاستیکی ناصر و اطلاع از قیمت هر مدل می‌توانید از بخش محصولات سایت دیدن فرمایید و در صورت داشتن هرگونه سوالی با تیم پشتیبانی تماس بگیرید. حتما قبل از خرید از موجود بودن محصول مطمئن شوید و رنگ و مدل انتخابی خود را به طور قطعی انتخاب کنید تا جای هیچ تردیدی باقی نماند.

همین که قیمتی مناسب می‌پردازید و دیگر لازم نیست نگران زخمی شدن وسیله با ضربه‌، شکستن و پریدگی رنگش باشید و از جانب این میز و صندلی‌ها خیالتان آسوده است یک مزیت عالی برای خرید میز و صندلی پلاستیکی ناصر است. دست شما برای انتخاب جنس، سایز و مدل باز است و این تولید انبوه برای تمام سلیقه‌ها باعث محبوبیت بیشتری میز و صندلی ناصر شده است. مشتری مداری رمز موفقیت ما در این حوزه است. دعوت می‌کنیم تا از محصولات شیک و کاربردی سایت دیدن فرمایید. کارشناسان ما همه روزه آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره فروش میز و صندلی پلاستیکی به شما سروران گرامی هستند. پلاستیک ناصر همراه همیشگی شما در دورهمی‌و تفریحات هیجان انگیز شما!

سوالات متداول(FAQ)

-از نظر اقتصادی نسبت به سایر انواع صندلی ارزان قیمت ‌تر و در نتیجه مقرون به صرفه هستند

-راحت و شیک هستند و دوام مناسبی هم دارند.

-به دلیل جنس ‌شان، هنگام جابجایی به ندرت آسیب می ‌بینند.

-در مقایسه با صندلی ‌های چوبی یا فلزی هزینه ‌ی نگهداری کمتری دارند.

-ضدآب هستند و به همین دلیل در معرض رطوبت ترک نمی ‌خورند و زنگ نمی ‌زنند

دارای دوام و طول عمر زیادی باشد. 
از استحکام بالایی برخوردار باشد. 
-مواد به کار برده شده در آن جز مواد مرغوب و با کیفیت باشد. 

– در برابر فشار و ضربه مقاوم باشد.
– نوع پلاستیکی که برای تولید صندلی  پلاستیکی استفاده می شود در برابر اشعه UV مقاوم باشد. 
– در برابر نور، گرما کمتر دچار تغییر رنگ شود.

– طراحی ساده و زیبایی داشته باشد.

– صندلی پلاستیکی نسبت به صندلی های چوبی و فلزی به دلیل ارزان تر بودن خیلی بیش تر است.
– وزن صندلی پلاستیکی خیلی مناسب و سبک است.
– حمل و نقل و جابجایی صندلی پلاستیکی بسیار راحت می باشد.
– یکی از مزایایی خرید صندلی پلاستیکی شستشوی راحت و سریع آن است.

– تنوع در رنگ و مدل های مختلف در هنگام خرید میزو صندلی پلاستیکی در بازار موجود می باشد.

خرید عمده میز صندلی
سبد خرید
ورود

حساب کاربری ندارید؟

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.