فروش ویژه

چهارپایه پلاستیکی ناصر

همین حالا تماس بگیرید تا از قیمت روز با خبر شوید

چهارپایه وسیله ای است برای نشستن و قرار دادن اشیا بر روی آن و گاه برای برداشتن وسیله ای در ارتفاع بالا مورد استفاده قرار می گیرد. چهارپایه ها وسایلی هستند که از دیرباز کاربرد ویژه خود را داشته اند. شاید فکر کنید شما به این وسیله نیازی ندارید ولی باید بدانید چهارپایه برای شما هم می تواند کاربردهایی متفاوت و سودمند داشته باشد.

در سال های اخیر به واسطه پیشرفت دستگاه های ساخت محصولات پلاستیکی چهارپایه های پلاستیکی متنوعی از مدل های مختلف با طرح های گوناگون طراحی شده و در بازار عرضه شدند تا مردم بتوانند از قدرت انتخاب بهتری برخوردار باشند. از چهارپایه های پلاستیکی پایه فلزی گرفته تا انواع تاشو و بسیاری مدل های دیگر که در فروشگاه ها به صورت عمده به فروش می رسند.

نمایندگی ناصر پلاستیک ۰۹۱۲۶۸۴۰۱۸۷ – ۸۸۵۵۶۰۴۶

انواع چهارپایه پلاستیکی ناصر

چهارپایه پلاستیکی کوتاه

چهارپایه پلاستیکی بلند

چهارپایه پلاستیکی حصیری

چهارپایه پلاستیکی دو پله

چهارپایه پلاستیکی پشتی دار

چهارپایه پلاستیکی پایه فلزی

چهارپایه پلاستیکی تاشو

آیا با چهارپایه پلاستیکی ناصر آشنایی دارید؟ ناصر پلاستیک تولید کننده انواع مدل های چهارپایه پلاستیکی در سایزهای مختلف است که قابلیت حمل و جا به جایی داشته و مقاومت بسیار بالایی هم دارند.

چهارپایه پلاستیکی بلند:

 یکی از انواع چهارپایه چهارپایه های پلاستیکی بلند است که معمولا تا  ۹۰ سانتیمتر ارتفاع دارند. این نوع چهارپایه در فروشگاه های بزرگ و انبارها برای دسترسی به قفسه ها و طبقات بالا کاربرد فراوان دارد.

از نقاط قوت این نوع چهارپایه پلاستیکی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تولید با مواد اولیه درجه یک و مرغوب

استحکام و مقاومت بالا

عمر مفید بسیار بالا

دارای قابلیت چیدمان بر روی هم

شستشوی آسان

مقاومت در برابر نور، رطوبت و تغییر دما

دارای رنگ بندی متنوع

 

چهارپایه پلاستیکی

قیمت فروش چهارپایه پلاستیکی پایه بلند

از آنجا که تولید چهارپایه های پلاستیکی در مدل های مختلف انجام می شود، قیمت های متفاوتی هم دارند.

جهت دسترسی به قیمت انواع چهارپایه های پلاستیکی ناصر و همچنین انواع میز و صندلی پلاستیکی ناصر با همکاران ما در واحد فروش در ارتباط باشید.

بورس محصولات پلاستیکی ناصر در تهران

بورس محصولات پلاستیکی ناصر در تهران، مرکز تهیه و پخش عمده پلاسکو ، میزو صندلی و لوازم خانگی به سراسر کشور می باشد

این مرکز پخش با توجه به ارتباط گسترده ای که با تولیدکنندگان و واردکنندگان برتر پلاستیک ایران دارد توانسته است جوابگوی طیف وسیعی از نیازهای مشتریان محترم باشدما با داشتن تنوع محصولی بالای ۷۰۰۰ قلم کالای پلاستیک و لوازم خانگی می توانیم پایگاهی مناسب برای مغازه های پلاستیک فروشی و همچنین پخش کنندگان شهرستان ها باشیم تا شما به فراق بال با برترین برندها و جدیدترین محصولات روز فروشگاه خود را مجهز نمایید .

محصولات پلاستیکی ناصر

تولیدی چهارپایه پلاستیکی ارزان کوتاه

تولیدی چهارپایه پلاستیکی ارزان کوتاه، سازنده یکی از پرکاربردترین و پرفروش ترین لوازم پلاستیکی است. وسایل ساخته شده از پلاستیک مصارف زیادی در زندگی روزمره و منزل دارند.

اگر در محیط منزل یا محل کار نگاهی به دور و بر خود بیندازیم؛ متوجه می شویم؛ که بسیاری از لوازم مورد مصرفمان از پلاستیک ساخته شده اند.

کارخانه تولیدی چهارپایه پلاستیکی ارزان کوتاه، انواع چهارپایه پلاستیکی را در اندازه های مختلف از لحاظ ابعاد نشیمن و ارتفاع پایه ها تولید می کند.
البته چهارپایه های پلاستیکی از جنبه های مختلف دیگر از جمله طرح، رنگ و مدل با هم فرق دارند. همچنین این وسایل از نظر مرغوبیت جنس و میزان فشرده بودن پلاستیک اختلاف دارند. هر چه پلاستیک به کار رفته در ساخت یک وسیله، فشرده تر باشد؛ آن چهارپایه محکم تر بوده و تحمل فشار بیشتری را دارد. چهارپایه کوتاه نسبت به ارقام بلند چهارپایه پر کاربردتر است.

نمایندگی ناصر پلاستیک ۰۹۱۲۶۸۴۰۱۸۷ – ۸۸۵۵۶۰۴۶

بازار چهارپایه پلاستیکی حصیری بافت

 بازار چهارپایه پلاستیکی حصیری عرضه کننده انواع چهارپایه حصیری بافت  در بازار محصولات پلاستیکی به صورت عمده می باشد. در این سایت با فروش اینترنتی این محصولات فعالیت ویژه و گسترده ای انجام شده تا بتوان این چهارپایه ها را به نقاط دوردست نیز فرستاد.

بازار چهارپایه پلاستیکی حصیری در اینترنت با عرضه مستقیم و بدون واسطه این محصول از کارخانه ناصر پلاستیک همواره در تلاش است تا رضایت خریداران را به دست آورد. کیفیت بالای محصولات ناصر عامل مهمی در جذب این رضایت می باشد.

 

معرفی چهارپایه پلاستیکی حصیری ناصر

  • کد ۸۱۷: چهارپایه حصیری بلند، ۶ عدد در بسته
  • کد ۸۱۹: چهارپایه حصیری کوتاه، ۱۲ عدد در بسته
  • کد ۱۰۱۷: چهارپایه حصیری بلند، ۶ عدد در بسته
  • کد ۱۲۱۷: چهارپایه حصیری بلند، ۶ عدد در بسته
  • کد ۱۷۱۷: چهارپایه حصیری بلند سوپر، ۶ عدد در بسته
  • کد ۸۳۶: چهارپایه حصیری کوتاه، ۱۲ عدد در بسته
  • کد ۸۳۸: چهارپایه حصیری بلند، ۶ عدد در بسته
  • کد ۸۶۱: چهارپایه حصیری متوسط پافیلی، ۶ عدد در بسته
  • کد ۸۶۵: چهارپایه کوتاه حصیربافت، ۱۲ عدد در بسته
  • کد ۸۶۷: چهارپایه بلند حصیربافت، ۶ عدد در بسته
  • کد ۷۶۲: چهارپایه حصیربافت پایه فلزی کوتاه، ۳ عدد در بسته
  • کد ۷۶۳: چهارپایه حصیربافت پایه فلزی متوسط، ۳ عدد در بسته
  • کد ۷۶۴: چهارپایه حصیربافت پایه فلزی بلند، ۳ عدد در بسته

فروش چهارپایه پلاستیکی در تهران

تهران شهری است که در آن امکان فروش چهارپایه پلاستیکی به صورت مستقیم و بدون واسطه فراهم شده و علت این امر فعالیت کارخانجات پلاستیک سازی در این شهر است.

اما نکته قابل توجهی که وجود دارد قرارگیری مشتریان خرید عمده چهارپایه در شهرهای مختلف می باشد.

از همین رو باید به دنبال مسیری برای فروش چهارپایه پلاستیکی ناصر به صورت عمده برای این شهرها بود.

در سال های اخیر فروش اینترنتی موقعیتی مناسب را فراهم آورده تا انواع محصولات پلاستیکی با قیمت روز در اختیار مشتریان قرار گیرد. برای اطلاعات بیشتر می توانید اقدام به تماس با ما در شرکت پلاستیکی ناصر نموده و آگاهی های لازم را کسب کنید.

انواع چهارپایه پلاستیکی پله دار

چهارپایه ها ممکن است؛ یک یا چند تا از ویژگی های زیر را داشته باشند:

 پایه کوتاه

 پایه بلند

 متوسط

 مخصوص کودک

 مخصوص حمام

 تاشو

 پله دار

 سطح دایره ای

 سطح مربع شکل

 

البته این موارد، بسیار کلی بودند. به عنوان مثال، علاوه بر موارد ذکر شده در بالا، انواع چهارپایه پلاستیکی پله دار از نظر ابعاد سطح، رنگ و مدل با هم تفاوت دارند.

قیمت چهارپایه پلاستیکی پله دار

چهارپایه پله دار تولید شده از پلاستیک با قیمت های مختلف در مغازه های سراسر کشور به فروش می رسد.
علت اختلاف قیمت را می توان در چند مورد خلاصه کرد:

 تفاوت در کیفیت جنس

 تفاوت در قابلیت هایی مثل تاشوندگی

 تفاوت در طراحی و تنوع رنگ و مدل

 تفاوت در محل تولید و فروش

 تفاوت در نحوه خرید و فروش

خرید چهارپایه پلاستیکی پشتی دار 

خرید چهارپایه پلاستیکی بلند ناصر پلاستیک مدل پشتی دار در بازار ایران و حتی کشور های همسایه رونق دارد. افرادی که قصد خرید چهارپایه پلاستیکی بلند ناصر با کد ۱۲۱۴ را دارند می توانند از طریق سایت های فروشنده و فروشگاه های مجازی، با آگاهی کامل خرید خود را نهایی کرده و محصول مورد نظر را سفارش دهند.

کارخانه ناصر پلاستیک از برندهای شناخته شده و بسیار فعال در بازار ایران است که سال هاست در زمینه تولید میز، صندلی و چهارپایه پلاستیکی فعالیت دارد و محصولات خود را حتی در بازار کشورهای همسایه هم عرضه می کند.

  1. کد ۱۲۱۱: چهارپایه پشت دار ۳۴ سانتیمتر
  2. کد ۱۲۱۲: چهارپایه پشتی دار ۴۷ سانتیمتر
  3. کد ۱۲۱۳: چهارپایه پشتی دار ۶۸ سانتیمتر
  4. کد ۱۲۱۴: چهارپایه پشتی دار ۹۰ سانتیمتر

نمایندگی ناصر پلاستیک ۰۹۱۲۶۸۴۰۱۸۷ – ۸۸۵۵۶۰۴۶

چهارپایه پلاستیکی پایه فلزی

استفاده از چهارپایه پلاستیکی در مکان های مختلف صورت میگیرد اما چهارپایه پلاستیکی بلند با پایه فلزی دارای مزیت های بیشتری است و به همین دلیل خرید چهارپایه پلاستیکی در تهران رونق زیادی دارد.

خرید چهارپایه پلاستیکی پایه فلزی به دلیل کاربرد های مختلف آن در مکانهای گوناگون مورد توجه مردم قرار گرفته.

یکی از دلایل استفاده از چهارپایه پلاستیکی پایه فلزی دسترسی به مکان های با ارتفاع زیاد است پس هرچه چهارپایه بلندتر باشد کار ما برای دسترسی به مکان مورد نظر راحتر میشود.

چهارپایه پلاستیکی پایه فلزی بلند با وجود پایه های بلندی که دارد هنگامی که روی آن بایستید تعادل خود را حفظ میکند.

خرید چهارپایه پلاستیکی پایه فلزی به دلیل استحام زیاد آن در برابر تحمل وزن با استقبال زیادی روبرو است.

انواع چهارپایه پلاستیکی تاشو

فروش چهارپایه پلاستیکی تاشو در بازار ها با استقبال گسترده ای روبه رو است. این محصولات پلاستیکی در اندازه های مختلفی وارد بازار ها می شود که نمونه از آن ها در سایز ۳۰۰ سانتی ساخته و وارد بازار می شود.
چهارپایه های پلاستیکی نمونه ای از تولیدات کارخانه های پلاستیک سازی است که دارای کارایی بسیار است و معمولا در منازل و مکان های دیگر برای گذاشتن اشیا و نشستن مورد استفاده قرار می گیرد.این تولیدات پلاستیکی در نمونه های مختلفی در بازار ها ارائه می گردد.

فروش چهارپایه پلاستیکی که قابلیت تا شدن دارند در بازار های ایرانی به طور عمده می باشد زیرا امروزه بیشتر منازل آپارتمانی و کوچک شده و فضای کافی برای نگهداری وسایل بزرگ و جاگیر وجود ندارد. این محصولات پلاستیکی در جذب مشتریان موفق وارد عمل شده اند و در بازار ها با قیمت های مختلفی به فروش گذاشته می شوند.

چهارپایه های پلاستیکی که در کارخانه های تولیدی برای فروش تدارک دیده می شوند از نظر اندازه بسیار متنوع می باشد تا برای استفاده در زمینه های مختلف کارایی داشته باشد و این تولیدات پلاستیکی بر اساس پایه ای که دارند به صه نوع کوچک، بزرگ و متوسط دسته بندی می شوند و در این جا چند نمونه از اندازه های مختلف چهارپایه های پلاستیکی تاشو را نام می بریم.

    • چهارپایه پلاستیکی تاشو ۳۰۰ سانتی

    • چهارپایه پلاستیکی تاشو ۵۰۰ سانتی

    • چهارپایه پلاستیکی تاشو ۵۰ سانتی

    • چهارپایه پلاستیکی تاشو ۷۰ سانتی

    • چهارپایه پلاستیکی ۱۲۰ سانتی

 راهنمای خرید چهارپایه پلاستیکی ناصر در انواع مختلف

برای خرید ابتدا باید فضایی که می‌خواهیم چهارپایه را در آن قرار دهیم را بررسی کنیم. از اندازه چهارچوب درب گرفته تا ابعاد اتاق یا آشپزخانه و یا سالن، و بر اساس آن چهارپایه خود را سفارش داده و خریداری کنیم چرا که ممکن است میزی را که خریداری می‌کنیم، از چهارچوب درب ورودی داخل نشود یا به زحمت داخل شود. میزهای ناهارخوری پلاستیکی در انواع سایز ها ساخته می‌شود و به راحتی می‌توان آنچه را که مد نظرمان است را بیابیم.

استاندارد خاصی برای قرار دادن میز در یک فضا وجود ندارد اما، توصیه هایی را می‌توان ارائه داد.

تهران مهم ترین مرکز برای خرید عمده چهارپایه پلاستیکی با قیمتی ارزان به حساب می آید. فروش محصولات پلاستیکی و از جمله چهارپایه پلاستیکی در بازار کشور ما بسیار بالا بوده که این امر می تواند دلایل متعددی داشته باشد، نظیر:

داشتن قیمت مناسب با توجه به کیفیت بالا

استفاده از مواد اولیه مرغوب برای تولید این محصولات

طرح های خاص و منحصر به فرد

فروش چهارپایه پلاستیکی تاشو

چهارپایه های پلاستیکی تاشو از نمونه طرح های جدید موجود در بازار است که وقتی کار خود را انجام می دهیم و دیگر لازم نداریم تا می شود. این صندلی ها فضای زیادی را اشغال نمی کند این مزیت عالی سبب شده تا فروش چهارپایه پلاستیکی تاشو در بازار ها رایج شود و طرفداران زیادی را مجذوب خود کند.

فروش چهارپایه پلاستیکی بلند تاشو ناصر

فروش چهارپایه پلاستیکی بلند ناصر در مدل های مختلف انجام می شود و ضمن فروش از طریق نمایندگی ها، از طریق این سایت هم عرضه می گردد؛ در نتیجه موقعیت مناسبی برای حذف واسطه ها فراهم گشته.

لیست قیمت چهارپایه پلاستیکی ارزان

ناصر پلاستیک لیست قیمت محصولات تولیدی خود را برای فروش عمده در بازار منتشر می کند تا از این طریق اجناس تولیدی خود را با قیمتی مشخص به فروش برساند. اما بهتر است قبل از خرید این چهارپایه ها اطلاعاتی از مدل های مختلف آن داشته باشیم.

برای اطلاع بیشتر ازلیست قیمت چهارپایه پلاستیکی ارزان با شماره نمایندگی پلاستیکی ناصر تماس بگیرید و از مشاوره قبل خرید بهره مند شوید .

ارزان ترین و بهترین قیمت ها را در پلاستیکی ناصر مشاهده میکنید.

 

سوالات متداول(FAQ)

در بین بسیاری از برند ها و بسیاری از مدل های صندلی و چهارپایه، سوراخ گرد در میان همه آنها رایج است.

خوب، معلوم می شود که یک سوراخ مربع (یا هر سوراخ با گوشه‌ی دیگر) فشار بیشتری را در گوشه ها تجربه می کند و سریع تر فرسوده می شود.

از این رو، داشتن یک سوراخِ گرد آن را بسیار با دوام تر می کند.

همچنین سوراخ دایره ای ساده تر از سوراخ مربع است.

ما همچنین متوجه شدیم که اندازه سوراخ ها نسبتا مشابه هستند. دلیل ساده است:

یک سوراخ بسیار بزرگ باعث از دست رفتن تکیه گاه چهارپایه و زودتر خراب شدن آن می شود; یک سوراخ خیلی کم است و انگشت شما نمیتواند از بین برود (به اولین دلیل مراجعه کنید).

بله، هرگز این انتظار را نداشتید؟

تا زمانی که ما درباره محیط اطرافمان بیشتر مراقب باشیم، متوجه خواهیم شد که امروزه بسیاری از چیزهایی که در محیط وجود دارند منتظر هستند تا کشفشان کنیم!

ابعاد استاندارد چهارپایه حمام کمک می کند تا همه ی چهار پایه ها در یک مقدار اندازه باشد. سایز استاندارد چهارپایه حمام ۲۵ در سی بوده است به نسبت کیفیت آن قیمت متفاوت می باشد چهار پایه های فلزی جای کمتری در حمام را می گیرد. 

بهتر است در زمان خرید ابعاد استاندارد چهارپایه حمام دقت کافی را داشته باشد. زیرا ممکن است با سایز چهار پایه کودکان اشتباه شود چهارپایه های فلزی کاربردهای بسیاری را دارد و عمر طولانی تری به نسبت دیگر چهارپایه های موجود دارد زیرا این صندلی از کیفیت بسیار بالا با جنس مرغوب خوب است. 

یکی از مهمترین نکات در هنگام خرید چهارپایه فلزی رنگ بندی آن است که باید توجه داشته باشید رنگ بندی آن به رنگ بندی منزل و یا محیط کارتان باشد خرید چهارپایه فلزی گرد کوتاه در انواع مدل فر طرح ها انتخاب را برای شما عزیزان مقداری سخت می کند. 

این چهار پایه مقاومت در برابر باران و آفتاب دارد که در فضای باز و بسته از آن استفاده می شود این چهارپای بیشتر مناسب برای فضای رستوران ها و کافه ها می باشد. چهارپایه فلزی توسط شرکت با کیفیت تولید و روانه بازار می شود و بهای این محصولات فلزی است در اکثر موانع برای مصرف کنندگان مشکلاتی را به وجود می آورد چهارپایه ویژگی‌های بسیار زیادی دارد که از جمله ارتفاع آن ۶۰ سانتی متر است که باعث می‌شود پای شما طوری قرار بگیرند که کمردرد نشوید چهارپایه فلزی معمولاً در محیط‌های سرباز استفاده می‌شود اما مسئله مهم زنگ زدگی و رنگ پریدگی محصول است بنابراین در هنگام خرید صندلی فلزی باید به این موضوع توجه بسیاری داشته باشید تا این صندلی و چهارپایه در مقابل آفتاب مقاوم است در این چهار پایه فلزی از رنگ کوره ای به صورت الکترواستاتیک استفاده شده است.‌ 

پایه فلزی در سایز های متفاوتی موجود است که بستگی به تحمل وزن افراد دارد برای کودکان سایز کوچک تری در نظر گرفته شده است ولی برای بزرگسالان سایز بزرگ تر و تحمل وزن بالا ترین را در نظر گرفتیم در هنگام استفاده از آن افراد استرس شکستن آن باشد چهارپایه فلزی عمر بسیار بالا تری به نسبت دیگر صندلی های پلاستیکی داردکماکان که جنس  پلاستیک ساخته شده چهارپایه های ناصر از مرغوب تزین ها است اما  پلاستیک به مرور زمان عمر خود را از دست می دهد. 

سبد خرید
کمک لازم دارید؟پیام دهید